پرش لینک ها

معایب و ضعف های بیمه عمر

بیمه عمر منطقی ترین خرید دنیاست. خریدی که شما در آن منافع بسیار عالی نصیبتان می گردد اما در عین حال در حقیقت پولی بابت آن نمی پردازید و هیچ گونه ضرری نمی کنید.

شاید بابت بیمه اتومبیل ، بیمه منزل و… پول و مبلغی را پرداخته باشید ، و در طی مدت بیمه هیچ گونه حادثه ای هم پیش نیامده باشد ، در نتیجه در زمان اتمام قرارداد، شرکت بیمه هیچ گونه خسارتی هم پرداخت نخواهد کرد و البته شما هم اعتراضی نخواهید داشت، چراکه شما یک معامله کرده اید، پذیرفته اید حق بیمه بپردازید تا شرکت بیمه بابت بروز حادثه یا مشکل به شما خسارت پرداخت کند.

قطعا زندگی و عمر هر فرد با ارزش ترین دارائی وی محسوب می شود ، همانگونه که اموال با ارزشمان را بیمه میکنیم ، آیا با ارزش ترین دارائیمان را نباید تحت پوشش بیمه ببریم ؟ آنهم بیمه نامه ای که رایگان خواهد بود؟

آیا دریافت یک بیمه نامه رایگان که میتواند یک پشتوانه مهم و اثرگذار در زندگی هر فرد از هر طبقه اجتماعی و مالی باشد، ضرر و آسیبی وارد می کند؟

در بیمه عمر شخص بیمه شده ابتدا به پرداخت حق بیمه اقدام خواهد کرد و از همان ابتدا تحت پوشش بیمه فوت ، ازکارافتادگی ، نقص عضو ، حوادث و بیماری های صعب العلاج قرار میگیرد که در صورت بروز حادثه یا بیماری میتواند خسارت دریافت کند و در عین حال تحت هر شرایطی در زمان  اتمام قرارداد شخص بیمه شده می تواند علاوه بر کل حق بیمه پرداختی ، سود آن را نیز از شرکت بیمه دریافت میکند.

به جرات می توان گفت بزرگترین ضعف بیمه های عمر نحوه ی غلط معرفی آن به مردم است. متاسفانه این محصول فوق العاده و عالی که به حق منطقی ترین و عقلانی ترین پیشنهاد دنیاست و با ارزش ترین دارائی مردم را بیمه میکند به درستی معرفی و تبلیغ نشده است.

بیمه شدگان بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان ، علاوه بر دریافت کامل ترین پوشش های بیمه ای برای با ارزش ترین دارائی مهم زندگیشان می توانند از کامل ترین بیمه درمان انفرادی و فوق عالی کشور نیز برخوردار گردند.

مشاوران و کارشناسان ما در سراسر کشور آماده ارائه ی مشاوره ی رایگان به هموطنان عزیزمان هستند. جهت بهره مند ای از این مشاوره رایگان تنها کافیست فرم زیر را تکمیل فرمایید:

 

  • لطفا در ورود شماره تماس دقت فرمایید ، که شماره وارد شده صحیح باشه چرا که تنها پل ارتباطی میان ما و شما شماره تماس وارد شده خواهد بود..

 

 

 

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی