پرش لینک ها

پوشش بیمه درمان تکمیلی «بیمه سامان» به خدمات «اسنپ‌ دکتر» اضافه شد

با همکاری شرکت بیمه سامان و اضافه شدن امکان استفاده از بیمه‌های درمان تکمیلی برای مشاوره پزشکی در «اسنپ ‌دکتر»، گام دیگری در راستای سهولت دسترسی به خدمات پزشکی از راه دور برداشته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این قابلیت به کاربران امکان آن را می دهد که به صورت رایگان از پزشکان متخصص، مشاوره پزشکی آنلاین بگیرند و هزینه‌های درمانی توسط بیمه درمان تکمیلی سامان پرداخت می‌شود.

در دوران کرونا، استفاده از خدمات آنلاین پزشکی یکی از نیازهای اصلی مردم است که با استفاده از سرویس «پزشک و مشاور» اپلیکیشن اسنپ این امکان برای کاربران فراهم شده است.

تامین هزینه‌های درمان، دغدغه مهم دیگری است که با کمک بیمه‌های درمانی می‌توان به آن پاسخ داد. اسنپ‌دکتر برای پاسخ به این دغدغه کاربران، با همراهی بیمه سامان برای اولین بار در کشور امکان استفاده از پوشش های بیمه درمان تکمیلی را در خدمات آنلاین پزشکی فراهم کرد.

در حال حاضر دارندگان بیمه درمان تکمیلی سامان که یکی از بیمه‌های پیشرو در خدمت‌رسانی است، می‌توانند در سراسر کشور از خدمات درمانی آنلاین اسنپ‌دکتر بهره‌مند شوند.

بیمه‌شدگان می‌توانند با استفاده از باقی‌مانده پوشش ویزیت در بیمه نامه، تا سقف ۱۵۰ هزارتومان یا ۵ بار مشاوره رایگان با پزشک متخصص از خدمات اسنپ‌دکتر استفاده کنند. برای استفاده از این سرویس کافی است در اپلیکیشن اسنپ «پزشک و مشاور» را انتخاب کنید.

استفاده از خدمات پزشکی از راه دور، گرچه در بسیاری از کشورهای دنیا یک راهکار جدید محسوب نمی‌شود، اما پوشش بیمه برای این خدمات هنوز به عنوان یک چالش مهم شناخته می‌شود.

با توجه به شیوع کرونا و نیاز مردم به استفاده از خدمات درمانی از راه دور، به نظر می‌رسد زمان آن فرارسیده تا تصمیم‌گیرندگان این حوزه با این چالش روبه‌رو شوند و نیاز مردم به عنوان یک اولویت مهم در نظر گرفته شود.

استفاده از بیمه‌های درمان تکمیلی برای خدمات درمانی آنلاین می‌تواند در این شرایط بحرانی به کاهش رفت‌وآمدهای غیرضروری کمک کند و نیازهای درمانی کاربران را برطرف کند.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی