پرش لینک ها

بیمه تکمیلی درمان انفرادی و خانوادگی سامان چیزی که شبیه هیچ چیز دیگر نیست

بیمه های های تکمیلی درمان که هزینه های درمانی را پوشش می دهند در ایران در اختیار کارمندان یا شرکتهاییست که اعضا و خانواده شان را به صورت گروهی بیمه می کنند.هرچند در سال های گذشته تلاش شد این بیمه نامه به شکل انفرادی یا خانوادگی هم طراحی و عرضه شود ، اما هچ وقت با موفقیت همراه نبود،چراکه یا سطح پوششها بسیار بسیار ضعیف بود،یا حق بیمه آن بسیار بسیار گران!

بیمه تکمیلی درمان انفرادی و خانوادگی سامان چیزی که شبیه هیچ چیز دیگر نیست…

بیمه سامان به عنوان یک شرکت پیشرو و موفق در صنعت بیمه کشور ، پس از نوآوریهای دیگرش در زمینه ی بیمه های تجهیزات الکترونیکی (موبایل،تبلت و لپ تاپ) ، اقدام به طراحی بیمه ای کامل در زمینه ی درمان انفرادی و خانوادگی با پوششهای جذاب ، کامل و با حق بیمه معقول و منطقی حتی بعضا در قیاس با بیمه های درمان گروهی ارزان تر کرده است.

همانطور که قبلا در پستی دیگر به چهار عامل موثر در نارضایتی از خدمات بیمه اشاره کرده بودیم ،که مشاوران بیمه نقش حیاتی در زمان تنظیم قراردادهای بیمه ای دارند، آماده ایم تا در صورت تکمیل فرم زیر، جهت مشاوره حرفه ای  به جهت توضیحات تکمیلی و مشاوره ی بیمه ای با شما تماس بگیریم.

 

  • لطفا در ورود شماره تماس دقت فرمایید ، که شماره وارد شده صحیح باشه چرا که تنها پل ارتباطی میان ما و شما شماره تماس وارد شده خواهد بود..

 

 

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی