پرش لینک ها

اعلام رتبه بندی شرکت های بیمه اوایل سال

 

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از اعلام رتبه بندی شرکت های بیمه کشور از اوایل سال آینده خبر داد.
به گزارش بینا، سیدمحمدکریمی به خبرنگاران افزود: پیمانکار رتبه بندی شرکت های بیمه در حال کار است وامیدواریم تا پایان امسال ، نتیجه آن به بیمه مرکزی اعلام و از اوایل سال آینده به صورت رسمی از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسانده شود.
وی گفت: ۴۰شاخص برای رتبه بندی بیمه ها تدوین و به پژوهشکده بیمه ابلاغ شده که براساس این شاخص ها شرکت های بیمه رتبه بندی می شوند که مهمترین آن پرداخت خسارت و توجه به بیمه گذار است.
رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفت:اصولا رتبه بندی در دنیا توسط چند شرکت بین المللی انجام می شود ولی به علت تحریم ، همکاری آنان با ما قطع شده است.
وی گفت: شرکت های بین المللی وقتی مشاهده کردند مشکلات بیمه در داخل کشور حل شده و تحریم ها عملا شکسته خورده یک نوع حسادت نیز نسبت به شرکت های بیمه ایجاد کردند.
کریمی گفت: هم اکنون رتبه شرکت های بیمه کشور بسیار بالا رفته ، از اواسط سال گذشته بیمه ها شرایط عادی را طی می کردند ولی با شکستن تحریم ها و وارد شدن بیمه ها در سطوح اصلی اقتصاد کشور به ویژه دریانوردی و هوایی جایگاه بیمه های ما بسیار بالا رفته است.
وی گفت: با همت مدیران شرکت های بیمه ، کارشناسان بسیار خوبی در این بخش تربیت شده و جایگاه بین المللی شرکت های بیمه ما ارتقا یافته است.
رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ادامه به ضرورت بیمه موتورسیکلت ها اشاره کرد و گفت: هم اکنون از هشت میلیون دستگاه موتورسیکلت ، شش میلیون آن بیمه نیستند که خوشبختانه با ورود شرکت ˈبیمه توسعهˈ و تخفیف های بسیار خوب ، شرایط برای بیمه موتورسیکلت تسهیل شده است.
کریمی ابراز امیدواری کرد با توجه به افزایش نرخ دیه در سال آینده ، موتورسیکلت ها که متاسفانه بخش مهمی از تصادفات را تشکیل می دهند با پرداختن تنها ۳۰۰هزار ریال ، بیمه نامه دریافت کنند.

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی