پرش لینک ها

بیمه سامان مجوز آموزش نمایندگی‌ گرفت

 

شرکت‌ بیمه سامان موفق به کسب مجوز آموزش و آزمون نمایندگی‌های بیمه از بیمه مرکزی ج.ا.ا. شد

شرکت بیمه سامان در راستای چشم انداز خود مبنی بر خلاقیت و تمایز در ارائه محصولات و خدمات منحصر به فرد اقدام به تدوین و ارائه خدمات آموزشی به نمایندگان و پرسنل این شرکت نموده است. در این راستا و در پی تصمیم اخیر مدیریت نظارت بر دفاتر خدمات بیمه‌ای بیمه مرکزی ج.ا.ا. مبنی بر ارایه مجوز آموزش و آزمون نمایندگی‌ها به شرکت‌های بیمه‌ای، مجوز آموزش و آزمون نمایندگان به شرکت بیمه سامان اهدا گردید.

مهرنوش شوقی، مدیر امور منابع انسانی شرکت بیمه سامان در این باره افزود: شرکت بیمه سامان در راستای نيل به اهداف توسعه ای صنعت بیمه کشور و حرکت همسو با سیاستهای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سیستم آموزشی خود را بگونه ای طرح ریزی و اجرا نموده است که توسعه کیفی و ارتقاء سطح دانش و توان فنی و حرفه ای کارکنان و نمایندگان شرکت بیمه سامان را به بهترین نحو تأمین نماید. این شرکت با افزايش کيفيت و کميت دوره های آموزشی و با بهره گیری از دانش روز دنیا و ابزارهای نوین آموزشی، طی بازدیدهاو ارزیابی سیستم آموزش شرکت بیمه سامان توسط کارشناسان بیمه مرکزی، موفق به کسب مجوز برگزاری دوره های آموزشی متقاضيان نمايندگی بیمه گرديد.

وی در ادامه افزود: از جمله اقدامات مؤثر بیمه سامان اخذ استاندارد تخصصی در امر آموزش، بهره گيری از اساتيد مجرب در جهت ارتقای دانش فنی بیمه ای نمايندگان، راه اندازی سیستم مديريت آموزش (LMS) و به روز رسانی مستمر محتوای آموزشی دروس فنی بیمه ای می باشد.

بیمه سامان فعاليت خود را مبتنی بر شناخت و تعريف بازارهای نوين بيمه و ارائه خدماتی متنوع و متناسب با نيازها و خواسته های بیمه گذاران از سال 1383 آغاز نموده است. این شرکت تعداد 1250 نماینده دارد که در شهرهای و روستاهای مختلف کشورمان در حال خدمات رسانی به مردم عزیزمی باشند.

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی