پرش لینک ها

دعوت به همکاری بیمه سامان از شهرستانهای نوشهر و چالوس

گروه شمال کشور آتیه سازان بیمه سامان ، جهت تکمییل کادر نمایندگان و فروشندگان خود از افراد ساکن و مستعد شهرستان های نوشهر و چالوس جهت فعالیت در صنعت بیمه دعوت به همکاری می نماید.

شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، تجربه، موقعیت و فضای کاری دارید ، که تمامی این امکانات را شبکه فروش آتیه سازان شرکت بیمه سامان (سهامی عام) برای شما در جهت کارآفرینی ایجاد کرده است.

افرادی که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند و مایلند برای خود و پیشرفت خود کار کنند.و هم چنین افرادی که مایلند شغل پرتحرک و فکری داشته باشند .(مقاله کدام شغل برای شما ایده آل است؟شغل پرتحرک و فکری و یا آرام و دفتری؟)

چند سوال متداول بهمراه پاسخ آنها :

شبکه فروش آتیه سازان بیمه سامان چه خدماتی را به نمایندگان خود ارائه میدهد؟

بهره مندی از تجارب اساتید برتر گروه
حمایت و پشتیبانی 100 درصدی و بهرمندی از امکانات دفاتر سرپرستی در سطح منطقه
بهره مندی از امکانات مجازی گروه ” جامعه مجازی ” و ” اتوماسیون اداری” و دسترسی آنلاین به اساتید و متخصصین صنعت بیمه
دوره های آموزشی اولیه تخصصی حرفه ای توسط اساتید مبدع روش های نوین فروش ، خلاق و برتر گروه شمال کشور
دوره های آموزشی فصلی و دوره ای
حمایت و پشتیبانی در ایجاد و معرفی بازار هدف
امکان رشد تا سطوح مدیریتی گروه و پیوستن به گروه مدیران شمال کشور

درآمدزایی در نمایندگی فروش بیمه تشکیل سرمایه به چه میزان است؟

میزان درآمدزایی در این کار، مثل تمامی کارهای مشابه، بستگی به توانایی، مهارت، تجارب، زمان و انرژی هر شخصی دارد. سرپرستان و پشتیبان های فروش، مهارتهایی را به شما آموزش می دهند و با در اختیار قرار دادن تجارب خویش، مسیر را برای کار شما هموار می کنند تا بتوانید ماهیانه درآمدی حداقل معادل ۷۰۰ هزار تومان بابت ۵ ساعت کار در روز ، به دست آورید. نمایندگانی هم بوده اند که در همین مدت زمان و یا بیشتر از آن توانسته اند به درآمدی بیشتردست یابند.

جایگاه اجتماعی این شغل در چه حدی است؟( آیا کار من ویزیتوری است؟)

نمایندگان فروش بیمه، مشاورانی هستند که در زمینه چگونگی مدیریت ریسک خطرات در حال و آینده، در راستای رفاه عمومی، هدایتگر هستند. لذا این نمایندگان در نزد مردم از جایگاه معتبری برخوردارند و مردم آنها را به چشم یک ویزیتور نمی نگرند. این درحالیست که شرکت بیمه سامان و شبکه فروش آتیه سازان در متن فعالیت های خود جایی برای ویزیتوری ندارند و در جهت حفظ شان اجتماعی نمایندگان خود کوشا می باشند به طوریکه بستر لازم را برای نمایندگان مهیا می کنند تا آنها بتوانند در جایگاه مشاور بیمه ای، رسالت خود را به درستی انجام دهند و در نزد مردم جایگاهی معتبر داشته باشند.

کار بیمه پوشش دادن خطراتی است که افراد با آنها مواجه می شوند، اما از آنجایی که برخی از خطرات می توانند شیرازه یک خانواده و جامعه را از بگستراند، لذا نمایندگانی که در حوزه بیمه زندگی و تشکیل سرمایه فعالیت می کنند، به جامعه خویش خدمتی بزرگ می نمایند، زیرا خانواده و در نهایت جامعه را از خطراتی نظیر کاهش ارزش پول در اثر تورم، هزینه های سر سام آور درمان بیماری های خاص و صعب العلاج، آتیه خانواده به لحاظ مادی بعد از قید حیات و یا فوت سرپرست خانواده، فقر، اعتیاد، بزهکاری و….. نجات می دهند؛ همچنین راه را برای تامین آتیه فرزندان، درآمد بازنشستگی، درآمد از کار افتادگی و در آمد دوران بیکاری هموار می کنند و این خدمت بزرگ، مناسب ترین دلیل در جهت افزایش شان اجتماعی و اعتبارنمایندگان فروش بیمه های اندوخته ساز(آئین نامه ۵۴) نزد مردم و جامعه می باشد. نمایندگان فروش بیمه های اندوخته ساز، زندگی و تشکیل سرمایه، جدا از اینکه جان شخصی را نجات می دهند، خانواده ها و در نتیجه جامعه را نیز نجات می دهند.

در صورت تمایل به همکاری به شکل پاره وقت و یا تمام وقت فرم زیر را تکمییل نمایید:

[contact-form-7 id=”4104″ title=”دعوت به همکاری سایت بانکی”]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی