پرش لینک ها

طرح صدور شناسنامه تحت وب در تنکابن آغاز شد

اسماعیل فاخری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تنکابن24  با اشاره به آغاز اجرای طرح صدور شناسنامه تحت وب در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به ایجاد بستر‌های ویژه‌ این طرح از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توسط سازمان ثبت‌احوال اجرا می‌شود.

وی افزود: از این پس تمام دارندگان شناسنامه‌های صادره از ادارات ثبت احوال کل کشور می‌توانند برای هرگونه صدور شناسنامه و تغییرات مورد نیاز طبق قوانین در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون ارسال مدارک به مرکز صادره کننده شناسنامه اقدام کنند.

فاخری تاکید کرد: این طرح برای تسریع بخشیدن به انجام کار بسیار موثر است و در صرفه‌جویی زمانی برای دریافت شناسنامه جدید کمک شایانی به متقاضیان و نیز ثبت‌احوال می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه بر پایه اصل 44 قانون اساسی بخش زیادی از خدمات دولتی باید به بخش خصوصی واگذار شود در ماه گذشته با برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفت بخشی از خدمات اداره ثبت احوال تنکابن شامل تعویض شناسنامه، الصاق عکس، صدور شناسنامه المثنی و اعمال انواع تغییرات مندرج در قانون مانند نام، نام‌خانوادگی و صدور کارت شناسایی ملی در یکی از دفاتر پیشخوان دولت بخش خصوصی شهرستان صورت پذیرفته و همه ساکنان شهرستان می‌توانند با مراجعه به این دفتر خدمات دریافت کنند.

تنکابن24

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی