پرش لینک ها

افتتاح نمایشگاه بهاره نوشهر

 

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با حضور فرماندار، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس و جمعی از مسئولان شهرستان نوشهر در سالن شهید بهشتی این شهرستان افتتاح شد.
نمایشگاه‌های بهاره نوشهر در راستای عرضه مستقیم کالاهای اساسی نظیر مرغ، گوشت، پوشاک ، آجیل، خشکبار و دیگر کالای اساسی جهت رفاه مردم افتتاح شد.

فرماندار نوشهر با اشاره به تدابیر انجام شده برای روزهای پایانی سال گفت: با عرضه مستقیم و ارزان میوه و مرکبات و کالاهای اساسی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تلاش شده تا زمینه قدرت خرید بیشتر مردم فراهم گردد.
محمد علی قمی اویلی افزود: اجرای طرح تشدید نظارت بر کنترل بازار و طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۲ و طرح فروش فوق العاده در واحدهای صنفی و فروشگاه ها از اقدامات دیگر در حوزه تنظیم بازار شهرستان بشمار می رود.
وی با بیان مشکل اصلی برپایی نمایشگاه در نوشهر افزود: متاسفانه نبود مکان دائمی نمایشگاه در نوشهر باعث شده تا بر قیمت عرصه شده کالا تاثیر بگذارد که نیازمند اختصاص مکان دائمی برای برپایی نمایشگاه است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نوشهر نیز در این مراسم گفت: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم نظیر برنج، مرغ، گوشت، پوشاک، آجیل، خشکبار و دیگر کالای اساسی از امروز تا بیست و پنجم اسفندماه در بیش از ۶۰ غرفه این نمایشگاه به مردم عرضه می شود.
جهانگیر بالی لاشک افزود: در این نمایشگاه کالاهای اساسی با ۱۰ الی ۲۰ درصد زیرقیمت بازار در اختیار مردم قرار می گیرد.
وی با اشاره به ذخیره سازی کالاهای با قیمت مصوب اظهار داشت: از مهر ماه سالجاری ۱۰۱ تن مرغ منجمد عرضه شده که ۴۸ تن دیگر ذخیره سازی شده است و ۸ تن گوشت قرمز نیز عرضه می شود.
وی از عرضه ۹۶ تنی برنج تا پایان مدت نمایشگاه خبر داد و گفت: تاکنون ۹۰ تن سیب و ۹۰ تن پرتقال برای عرضه شب عید در نوشهر ذخیره شده که تا پایان اسفند ماه با نرخ مصوب توزیع می شود.
همچنین قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ضابطه مند شدن نمایشگاه عنوان داشت: رضایتمندی مردم ازاینگونه نمایشگاهها می تواند فرصت های آرامش بیشتری را در جامعه بوجود آورد.
نمایشگاه بهاره نوشهر از ۱۶ تا ۲۵ اسفند در سالن شهید بهشتی برپا خواهد بود.

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی