پرش لینک ها

خدمت جدید بانک سامان به فعالان بورس کالا

بانک سامان به‌منظور تسهیل در انتقال وجوه مربوط به معاملات وکالتی کالا، سپردۀ کوتاه‌مدت جدید وکالتی بورس کالای ایران را برای فعالان این بازار افتتاح می‌کند.

به گزارش ادارۀ روابط‌عمومی بانک سامان، بر اساس توافق صورت‌گرفته میان بانک و شرکت بورس کالای ایران، تمام اشخاص حقوقی دارای کدِ معاملاتی که معرفی‌نامه معتبر از کارگزاران بورس کالای ایران داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک سامان در سراسر کشور، نسبت به گشایش حساب سپردۀ کوتاه‌مدت وکالتی بورس کالای ایران اقدام کنند. هر شخص حقوقی می‌تواند تنها یک سپرده از این نوع افتتاح کند.

این گزارش می‌افزاید: با افتتاح این حساب،  با ثبت درخواست خرید کالا توسط معامله‌گر، تمام یا بخشی از وجه معامله (با توجه به نوع کالا) در سپردۀ وکالتی مسدود و پس از قطعی‌شدن خرید، وجه آن از این سپرده به حساب کارگزار بورس کالا منتقل می‌شود.

بر اساس این گزارش، تمام عملیات بانکی همچون واریز، برداشت، انتقال وجه، انسداد و بستن حساب و صدور صورت‌حساب در این نوع سپرده همانند سایر سپرده‌ها امکان­پذیر خواهد بود.

این گزارش حاکی است، افتتاح سپرده وکالتی بورس کالا و ثبت درخواست ازطریق نت‌بانک سامان نیز به‌زودی امکان‌پذیر می‌شود. همچنین بسته‌های اعتباری ویژه فعالان بورس کالای ایران نیز در حال نهایی‌شدن است که بزودی شرایط و جزئیات آن اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک سامان مراجعه کند یا با مرکز سامان‌ارتباط به شمارۀ تلفن 6422-021 تماس بگیرند.

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی