پرش لینک ها

پرداخت بالاترین خسارت بیمه اتومبیل به مستر بین

 

به گزارش سایت لایو اینشورنس، “روان اتکینسن” این بازیگر مشهور انگلیسی پس از این حادثه اتومبیل “مک لارن “F1 خود را تعمیر و مبلغ 910 هزار پوند از شرکت بیمه برای جبران خسارت اتومبیل دوست داشتنی اش دریافت کرد.

 

این تصادف که در سال 2011 به وقوع پیوست، منجر به شکستن شانه مستر بین شد. این دومین تصادف مستر بین با مک لارن است. در گزارش ها آمده است که هرچند مستر بین به سرعت از جراحت فیزیکی خود رهایی یافت اما تعمیر اتومبیل محبوبش بسیار طولانی شد.

 

بنا بر گزارش های منتشر شده، این خسارت بیمه ای پرداخت شده به گفته کارشناسان این صنعت به نوبه خود بیشترین خسارتی است که تاکنون در کل بریتانیا برای اتومبیل شخصی پرداخت شده است. مبلغ پرداخت شده به مستر بین در قیاس با دیگر خسارت های پرداخت شده به اتومبیل های گران قیمت در انگلستان سه برابر بیشتر است. بیشترین خسارتی که پیش از این پرداخت شده حدود 300 هزار پوند بوده است. این خسارت در سال 2010 به اتومبیل ورزشی “پاگانی زوندا” پرداخت شده است.

 

مستر بین در سال 1997 این اتومبیل را به مبلغ 640 هزار پوند خریداری کرده بود که با سرعت 370 کیلومتر بر ساعت در آن روزگار سریع ترین اتومبیل بود. اتکینسن قبل از بروز تصادف سرعت خود را به ۲۴۰ مایل بر ساعت (۳۸۰ کیلومتر بر ساعت) رسانده بوده است اما نتوانست اتومبیلش را به خوبی کنترل کند. او در جاده ای نزدیک پیتربورگ به دلیل لغزندگی جاده از مسیر منحرف شده و مک لارن او با یک درخت برخورد کرد. موتور 6.1 لیتری این اتومبیل پس از این حادثه از بدنه جدا شد، آتش گرفت و به ۲۰ متر دورتر پرتاب شد.

 

متخصصان تعمیر مک لارن در هنگام حادثه اعلام کردند که برای تخمین خسارت وارد شده به یک ماه زمان احتیاج دارند و در نهایت فاکتوری تقریبا یک میلیون پوندی صادر کردند. با این حال، شرکت بیمه برای این فاکتور که بالاترین مبلغ برای یک تعمیرگاه در انگلستان است، مستر بین را تنبیه کرده و از او 45 هزار یورو حق بیمه سالیانه مطالبه می کند.

 

قیمت کنونی یک مک لارن F1 حدود ۳.۵ میلیون پوند است. از این اتومبیل فقط ۶۴ دستگاه تولید شده است. طبق گزارش ها، قیمت اتومبیل مک لارن در سال گذشته افزایش نجومی داشته است.

 

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی