پرش لینک ها

عملکرد شرکت‌های بیمه در 9 ماهه امسال

 

گزارش عملکرد شرکت‌های بیمه در بازار و میزان رشد در تولید حق بیمه و صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت منتشر شد. عملکرد 9 ماهه سال جاری شرکت‌های بیمه در بخشهای مختلف عملکرد آنها را در بازار بیمه نشان می‌دهد.
براساس گزارش فارس در 9 ماهه اول سال 1391 در شاخص رشد حق بیمه تولیدی شرکت بیمه «ما» در جایگاه اول ایستاده و شرکتهای بیمه کوثر و میهن به ترتیب دوم و سوم هستند.
این در حالیست که در این مدت بیمه ایران 46درصد حق بیمه‌ها را تولید کرده و بعد از آن،‌ بیمه آسیا 10 و بیمه البرز 5 درصد حق بیمه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.
همچنین از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، بیش از 27 میلیون فقره بیمه‌نامه صادر شده که 12 میلیون آن توسط بیمه ایران صادر شده اما بیشترین رشد در صدور بیمه‌نامه را در این مدت شرکت بیمه کوثر داشته و شرکت‌های بیمه ما و میهن در رتبه‌های بعدی قرار دارند،‌ در حالی که شرکتهای رازی،‌ ملت، توسعه،‌ سینا،‌ حافظ،‌ دی و نوین رشد منفی در صدور بیمه‌نامه داشته‌اند.
این گزارش حاکیست در 9 ماهه امسال بیش از 8 میلیون و 700 هزار فقره خسارت رخ داده که بیمه دی بیشترین رشد تعداد موارد خسارت را از آن خود کرده و شرکت‌های کوثر و ما در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
همچنین در این مدت متوسط نسبت خسارت در بازار بیمه کشور حدود 50 درصد بوده و شرکت بیمه سینا با 67 درصد بیشترین نسبت خسارت را داشته و شرکتهای کارآفرین و دی بعد از آن قرار دارند.

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی