پرش لینک ها

اختصاص بودجه‌ی هدایای نوروزی گروه مالی سامان به زلزله‌زدگان آذربایجان

مسئول امور خیریه‌ی بانک سامان از اختصاص بودجه‌ی‌ 11 میلیارد و هفتصد میلیون ریالی و بودجه‌ی هدایای نوروزی‌ برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان در این بانک خبرداد.

به گزارش اداره‌ی روابط عمومی بانک سامان، فرشته ضرابیه در همین خصوص گفت: بنابر تصمیم هیئت‌مدیره بانک و ضرورت حمایت جدی از هم‌وطنان زلزله‌زده مقرر شد بودجه‌ی هدایای نوروزی 92 برای آبادانی مناطق زلزله‌زده اختصاص یابد.

 وی افزود: علاوه بر این، مبلغ 10 میلیارد ریال از بودجه یادشده توسط بانک سامان، یک میلیارد ریال از سوی بیمه سامان و 700 میلیون ریال نیز توسط کارکنان بانک تأمین شده‌است.

وی در ادامه گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مذاکرات انجام‌شده با مسئولان استانی بودجه‌ی مذکور برای ساخت یک مدرسه با 9 کلاس، یک درمانگاه و یک آپارتمان جهت اسکان پزشک مستقر در محل اختصاص یافته‌است که این پروژه‌ها  به‌زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

ضرابیه در ادامه گفت: بیمه سامان نیز مبلغ بودجه‌ی مربوط به هدایای نوروزی خود را به بانک ارائه کرد تا در کمک در ساخت مدرسه و درمانگاه سهیم باشد.

ضرابیه در ادامه درباره نگاه بانک سامان در حوزه‌ی فعالیت‌های خیریه خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی بانک این است که افراد را پرورش دهد یعنی ما می‌خواهیم افرادی مفید برای آینده کشورمان تربیت کنیم در این میان بخشی را نیز به حوزه‌ی درمان اختصاص می‌دهیم که ساخت درمانگاه در ورزقان نیز با همین اهمیت و اولویت در حال ساخت است. برای این کمک‌ها گاهی برخی هزینه‌ها را در سازمان نادیده می‌گیریم یا از کمک گروه‌های مالی‌مان بهره می‌گیریم.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی