پرش لینک ها

تحقق سود قطعی ۲۵ درصدی برای بیمه گذاران زندگی سامان

تحقق سود قطعی ۲۵ درصدی برای بیمه گذاران عمر و تشکیل سرمایه سامان

به دنبال تشکیل مجمع عمومی  و فوق العاده شرکت بیمه سامان در روز یازدهم تیرماه سال جاری، سود قطعی بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان برای سال مالی ۱۳۹۰، بین ۱۸ تا ۲۵ درصد اعلام شد.

مدیرعامل بیمه سامان، سود قطعی اندوخته های بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان برای سال مالی ۹۰ را اعلام کرد و گفت: برای ششمین سال متوالی «سود قطعی صندوق اندوختههای بیمه سامان» ازسودهای تضمینی پیشی گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان ، علی ضیایی دررابطه با نحوه محاسبه اندوخته های بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان توضیح داد: بیمه گذاران بیمه های عمر و تشکیل سرمایه سامان میتوانند اندوخته صندوق را به سه روش اندوخته های با ریسک کم، با ریسک متوسط  و با ریسک زیاد انتخاب کنند. وی با بیان اینکه برای ششمین سال متوالی نرخهای سود قطعی بیش از سودهای تضمینی محقق شده است، افزود: بیمه سامان برای سال مالی ۹۰ نرخ سود تضمینی اندوخته های با ریسک کم را ۱۵ درصد پیش بینی کرده بود که این سود به میزان ۱۸ درصد محقق شده است.

ضیایی نرخ سود تضمینی اندوخته های با ریسک متوسط را ۱۴ درصد عنوان کرد و گفت: نرخ سود قطعی این اندوختهها نیزبه میزان ۱۹٫۵ درصد محقق شد که ۵٫۵ درصد بیش از سود تضمینی است. مدیرعامل بیمه سامان درخصوص اندوخته های با ریسک زیاد یادآور شد: نرخ این سرمایه گذاری ها ۱۲ درصد تعیین شده بود و بحمدالله به نرخ سود قطعی روزشمار ۲۵ درصد منتهی گردید که با توجه به شرایط و فرصتهای کنونی سرمایه گذاری در کشور بسیار سود مطلوبی است.

اندوخته سرمایه گذاری، پوشش خطر فوت، پوشش درآمد از کار افتادگی، پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه، پوشش بیماریهای خاص و حادثه، پوششهایی است که بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان برای هم میهنان عزیز فراهم نموده است. بیمه سامان با چشم انداز خلاقیت و تمایز در ارائه خدمات به مشتریان آینده نگر، فراهم کنندۀ کلیه خدمات بیمه ای می باشد.

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی