پرش لینک ها

بیمه تامین آتیه فرزندان

با بیمه همیشه جایی برای امیدواری هست…

بیمه زندگی فرزندانمان را با اعتماد به نفس تر و قوی تر خواهد ساخت..

او به دنیا آمد و چشم پدر و مادرش روشن شد؛ قصه فقط یک میلاد نبود، قصه، تولد دخترکی زیبارو بعد از سالها انتظار بود، آرزویی که رنگ حقیقت به خود گرفت.

خانه پدر و مادر آفتابی تر از همیشه شد، تپش ها پررنگ تر، نفس ها عاشقانه تر. حالا وقت تصویر کردن همه رویاهایشان بود، وقت زندگی بخشیدن به همه دل خواسته هایی که سالها فقط در قالب جملاتی در سرزمین آرزوها، تکرار می شد “نهال” زندگی آنها فردایی داشت پر از داستانهایی که هنوز نوشته نشده بودند. شیرین و البته گاهی تلخ… در میان همه مسئولیت هایی که تولد نهال بر دوش پدر و مادرش گذاشته بود، زیباتر ساختن فردایش، مهمترین و البته شیرین ترین بود.

هر انسانی نیاز به یک پشتوانه ی مطمئن دارد که بتواند گام های زندگی اش را محکم و با خیالی آسوده بردارد، زمانی که وارد دانشگاه می شوید، زمانی که تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار میگیرید و زمانی که تصمیم به تشکیل خانواده میگیرید، در واقع دارید گام به گام مسیر زندگیتان را طی می کنید، در این فراز و فرود ها شما نیاز به پشتوانه ای دارید که بتواند در صورت لزوم شما را به لحاظ مالی کاملا حمایت کند…

غالبا والدین نگران آینده فرزندان خود هستند….

تحصیلات عالی ، جهیزیه ،هزینه ازدواج ، هزینه ی تهیه مسکن و اشتغال فرزندان .

اما بیشتر والدین کار موثری را برای تامین آینده فرزندان خود انجام نمی دهند.

این امر به دلایل مختلفی از قبیل عدم آگاهی از طرح های مالی ، فراموشی عدم اعتماد به شرایط مالی و اقتصادی کشور ناشی می شود.

چه بسیار والدینی که در ابتدا با ذوق و شوقی عظیم حساب های بانکی برای فرزندان خود باز می کنند ولی بعد از گذشت مدتی آن را به فراموشی می سپارند و در نهایت پول را برداشته و صرف هزینه های جاری می کنند.

آیا واقعا راه مناسبی برای پس انداز مطمئن و پیوسته وجود ندارد؟ آیا می توان در ظرف مدتی مثلا ۱۰ سال مبلغی مناسب برای فرزندان ذخیره کرد؟

در جواب باید بگویم : بله،بیمه زندگی این امکان را فراهم کرده است.

 

پکیج جامع بیمه زندگی سامان برای فرزند شما بهترین شرایط مالی را درآینده رقم خواهد زد.

با هر توان مالی می توانید فرزند خود را بیمه کنید ، ما حق بیمه را کاملا متناسب با شرایط مالی شما طراحی کرده ایم.

حق بیمه کاملا اختیاری بوده و در گذشت زمان قابلیت کم و یا زیاد شدن را دارد.

شما چه باشید یا نباشید آینده فرزند شما تضمین شده است ،چون…..

در حین ثبت نام شما تعیین میکنید که مایلید شرکت بیمه سامان پوشش ازکار افتادگی و یا فوت حادثی را فعال کند .

در صورتیکه شما پوشش ازکارافتادگی را انتخاب کنید ….

درصورتیکه شخصی که مسئولیت پرداخت حق بیمه را به عهده میگیرد ازکارافتاده شود حق بیمه ی فرزند را خود شرکت بیمه سامان به حساب فرزند بیمه شده واریز گشته در نتیجه آینده ای که برای فرزند خود ترسیم کرده بودید هرگز بهم نخواهد خورد.

در صورتیکه شما پوشش فوت حادثی را انتخاب کنید…..

در صورتیکه شما مسئولیت پرداخت حق بیمه را به عهده میگیرد در اثر حادثه فوت کنید و از دنیا بروید مبلغ قابل توجه ای به عنوان غرامت به فرزندتان پرداخت شده و درنتیجه آینده ی او کاملا تامین خواهد بود.

شما در صورت ثبت نام بیمه زندگی آینده ی فرزند خود را ۱۰۰ درصد بیمه میکنید.

 

پکیج جامع بیمه زندگی سامان برای فرزند شما بهترین شرایط مالی را درآینده رقم خواهد زد.

با هر توان مالی می توانید فرزند خود را بیمه کنید ، ما حق بیمه را کاملا متناسب با شرایط مالی شما طراحی کرده ایم.

 

چرا شرکت بیمه سامان ؟

بیمه سامان جزو اولین شرکتهای بیمه ای بوده که مجوز ارائه ی بیمه زندگی را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد. مدیران شرکت از ابتدا تدارک خاصی برای ارائه ی این محصول در بازار دیده بودند.

پوشش هایی که شرکت بیمه سـامان در قالب بیمه زندگی ارائه می کند از کامل ترین و بهترین ها در بین سـایر شرکتهـای بیمه ای حاضر در صنعت بیمه کشور می باشد. تفاوت نه تنها در میزان سقف تعـهدات و نوع پوشـش ها وجود دارد، بلـکه از آنـجایی که این شرکت بصورت تخصصی بر روی این محصول کار و سرمایه گذاری فراوانی انجام داده است، توانسته گام های بزرگی در جلب رضایت مشتریان که ازمهمترین اساس فعالیت شرکت های بیمه درکشور می باشد بردارد.

یکـی از منحصر به فردترین خدمات بیمه سامان ارائه ی مشاوره ی رایگان حضـوری و مجازی و آنلاین توسط کارشناسان متخصص درمحل زندگی وکار مشتریان میباشد.

شرکت بیمه سامان افتخار این را دارد که تمامی پرسنل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران درتابستان سال۱۳۸۹بیمه زندگی شرکت بیمه سامان را انتخاب کرده و به جمع بیمه گذاران این شرکت پیوستند.

 

 

حق بیمه کاملا اختیاری و منعطف

امکان دریافت منافع مالی بیمه نامه از پایان سال دهم

بهمراه کامل ترین پوشش ازکارافتادگی حال حاضر ایران برای پرداخت کننده ی حق بیمه ی بیمه نامه جهت تضمین آرامش فرزند دلبندتان

 

 

مشاوره با ما کاملا رایگان است. فقط کافیست فرم زیر را تکمییل نمایید:

 

 

با مشتریان ما آشنا شوید

سوالات متداول بیمه زندگی

 

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی