پرش لینک ها

اطمینان ،اعتماد و آرامش دو چندان شد!

 

بیمه سامان با بزرگترین بیمه اتکایی جهان قرارداد بست

شرکت بیمه اتکایی چیست؟

شرکتی است که شرکت‌های بیمه دیگر را نسبت به ریسک‌های بیمه گزارانشان بیمه می‌کنند. طبق قوانین اکثر کشورها، شرکت‌های بیمه مجبور به عقد قراردادهای بیمه اتکایی هستند تا منافع مشتریان محفوظ بمانند.

محصول بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان به اتکای شرکت مونیخ ری آلمان:
پس از گشایش‌های حاصله در مذاکرات برجام، شرکت بیمه سامان به عنوان اولین شرکت بیمه ایرانی موفق به عقد قرارداد اتکایی با شرکت مونیخ‌ری آلمان گردید تا بدین ترتیب محصول بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان به عنوان معتبرترین و قابل اعتماد ترین محصول بیمه عمر در بازار بیمه ایران شناخته شود.

 

بیمه عمر سامان مطمئن ترین و معتبرترین محصول بیمه ای در ایران شد، به پشتوانه بزرگترین شرکت بیمه ای دنیا…

 

شرکت مونیخ‌ری بزرگترین شرکت اتکایی دنیا :

شرکت مونیخ‌ری در سال ۱۸۸۰ با شعار و هدف اینکه می بایست پرسش‌های آینده را در زمان حال پاسخ داد، شکل گرفت. با سرلوحه قرار دادن این شعار بود که در سال ۱۹۱۰ میلادی شرکت مونیخ ری با صدور بیمه نامه های هوایی فصل جدیدی را در صنعت بیمه آغاز نمود و در ادامه جالب است بدانید که در بحران های مالی قرن گذشته برای مثال جدایی هنگ کنک از جمهوری خلق چین در سال ۱۹۹۷ یا حوادث طبیعی زیادی از جمله زلزله توکیو در سال ۱۹۲۳ ، زلزله کوبه در ۱۹۹۵ ، طوفان ژاپن در سال ۱۹۹۱ یا سونامی بسیار بزرگ اندوزی در سال ۲۰۰۴ این شرکت به دلیل اطلاعات فنی و توان بسیار بالا به عنوان یک شرکت بیمه اتکایی همواره در کنار مشتریانش حضور داشته است. در حال حاضر شرکت مونیخ ری با درآمد ۴۸٫۹ میلیارد دلار و ۴۳٫۴۲۸ نفر پرسنل به عنوان بزرگترین شرکت بیمه اتکایی دنیا شناخته می شود .

 

برای کسب اطلاع از شرایط و مزایای بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه سامان بروی لینک زیر کلیک نمایید.

[qodef_button size=”medium” type=”” text=”اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه عمر سامان” custom_class=”” icon_pack=”font_awesome” fa_icon=”” link=”https://insur24.ir/lifeinsurance/” target=”_self” color=”” hover_color=”” background_color=”” hover_background_color=”” border_color=”” hover_border_color=”” font_size=”” font_weight=”” margin=””]

 

 

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی