پرش لینک ها

امسال خیمه های عزاداری بیمه می شوند

مظفر مختاری رئیس شورای هیئات مذهبی استان فارس با بیان اینکه نزدیک هزار خیمه در شهر شیراز برپا شده است، گفت: در تمام هیئات مذهبی سطح استان که بیش از ۶۷ هزار هیئت هستند خیمه زده و آماده شده اند به پیشواز عزاداری سیدالشهداء بروند.
وی افزود: با توجه به اهمیت فضای امنیتی، ارتباطات مستقیمی با دستگاه های مربوطه داشتیم و بایدها و نبایدهای امنیتی را گفتیم.
مختاری با اشاره به اینکه بحث جانمایی با شهرداری ها، اداره های برق و دیگر ارگان های مرتبط صورت گرفته، اظهار داشت: صحبت های لازم در این راستا انجام شد و تفاهم نامه نیز صورت گرفته است.
رئیس هیئات مذهبی فارس با عنوان اینکه یک صدم قیمت مصرفی برق را باید خود هیئات بپردازند، خاطرنشان کرد: پیگیری های لازم با بیمه سامان صورت گرفته است که امسال خیمه های عزاداری بیمه شوند.
وی افزود: حرم های مطهر سید علاءالدین حسین (ع)، حضرت علی بن حمزه (ع)، حضرت امامزاده ابراهیم (ع)، سیدتاج الدین غریب (ع) و گلزار شهدای شیراز آماده پذیرایی از هیئت هایی است که به آن سمت حرکت می کنند.
رئیس هیئات مذهبی فارس با بیان اینکه هیئت ها از سه مسیر وارد حرم مطهر شاهچراغ(ع) و از یک مسیر خارج می شوند، اظهار داشت: پیگیری های لازم برای ورود هیئت ها از میدان شهید مفتح، گود عربان، میدان شهدا، چهارراه مشیر به سمت حرم مطهر انجام شد و خروجی نیز از سمت شاهزاده قاسم خواهد بود.
×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی