پرش لینک ها

بانک سامان بانک محبوب شد

در دومین جشنواره سالانه «بانک محبوب من»، بانک سامان بانک محبوب شد.

سیدمحمد میرجعفری دبیر دومین جشنواره بانک محبوب من در گفتگو با روابط عمومی بانک سامان گفت: بانک سامان در این جشنواره بانک محبوب شد.

وی در ادامه گفت: نکته قابل‌توجه این جشنواره انتخاب بانک سامان از سوی مشتریان شبکه بانکی بود که در این نظرسنجی ملی 25 هزار مشتری شرکت کردند و بانک سامان به‌عنوان انتخاب اول مشتریان برای افتتاح حساب نیز معرفی شد.

میرجعفری درخصوص این جشنواره گفت: جشنواره بانک محبوب من، باهدف تعیین محبوب‌ترین بانک‌ها ازنظر مشتریان شبکه بانکی برگزار شد و طی آن مشتریان با امتیازدهی به بانک موردعلاقه‌شان، بانک‌های محبوب را انتخاب کردند.  

دبیر دومین جشنواره «بانک محبوب من» در خصوص این جشنواره افزود: این جشنواره با همکاری سایت‌های بانکی و دیجی کالا برگزار شد و مشتریان از 13  شهریورماه تا 10 مهرماه سال فرصت داشتند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانیhttp://festival.banki.ir  در این نظرسنجی شرکت کنند.

میرجعفری در خصوص آمار شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفت: 70 درصد آقایان و 30 درصد خانم‌ها در این نظرسنجی شرکت کردند و 50 درصد شرکت‌کنندگان بین 25 تا 35 سال،20 درصد بین 35 تا 45 سال، 20 درصد بین 18 تا 25 سال و 10 درصد بالای 45 سال بودند.

وی در خصوص حضور استان‌ها در این جشنواره گفت: بیشتر شرکت‌کنندگان از تهران و به ترتیب استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، البرز و مازندران بودند.

بر اساس این گزارش، آیین پایانی دومین جشنواره بانک محبوب من با حضور مدیران بانک‌ها در باغ‌موزه هنر ایرانی برگزار شد.در این مراسم دکتر امیرشکاری، معاون پژوهشکده پولی بانکی بانک مرکزی در خصوص بازاریابی در بانک‌ها به سخنرانی پرداخت.

همچنین سیدمحمد میرجعفری، دبیر جشنواره «بانک محبوب من» توضیحاتی در خصوص نحوه اجرای نظرسنجی و نتایج آن ارائه کرد و در پایان تندیس‌های دومین جشنواره بانک محبوب من اهدا شد.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی