پرش لینک ها

جشن باشکوه و گردهمایی بزرگ آتیه سازان در ابتدای سال 93 برگزار شد.

گردهمایی بزرگ آتیه سازان با حضور بیش از 1000 شرکت کننده اعم از مدیران، مسئولان دفاتر، نمایندگان و کارشناسان فروش از سرتاسر ایران و از 90 دفتر این شبکه ی فروش در سالن امام علی (ع) دانشگاه شهید بهشتی تهران مورخ هجده اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

همایش و جشن تقدیر از نمایندگان آتیه سازان بیمه سامان

رویکرد این مراسم تقدیر و تشکر از نفرات برتر سال 92 و همچنین افزایش انگیزه و روحیه ی اعضای شبکه ی فروش آتیه سازان در سال 93 بود.

جشن باشکوه و گردهمایی بزرگ آتیه سازان در ابتدای سال 93

در ابتدای مراسم از نمایندگان برتر هر ماه سال 92 تقدیر به عمل آمد که روزبه عبادی مدیر شعبه چالوس به عنوان یکی از اعضای هیئت اهدای جوایز بر روی سن حضور داشت.
در ادامه از نفرات برتر جشنواره بیمه سامان تقدیر به عمل آمد که در این میان خانم جمیله دهقان جز ده نماینده ی برتر این جشنواره بود که هدیه ای به ایشان تقدیم شد.
همچنین آقای علیرضا مظاهری مدیر شعبه تنکابن به عنوان یکی از 5 مدیر برتر بر روی سن حاضر شد و جایزه ی خود را از خانم میرباقری سرپرست فروش بیمه سامان و حمید امامی (سخنران کارگاه آموزشی و عضو (MDRT دریافت کرد.
در ادامه مراسم آقای پیمان لطیفی هنرمندانه به تکنوازی درام پرداخت و یوسف کرمی هنرمند تقلید صدا و حرکات نمایشی نیز لحظاتی شاد را بوجود آورد.

MAS_1674

در قسمت پایانی از مدیران و مدیران ارشد هر ماهه ی سال 92 تقدیر به عمل آمد و آقای علیرضا کاظمی مدیر ارشد گروه استان های شمالی کشور به عنوان یکی از مدیران ارشد برتر سال 92 لوح تقدیر خود را از استاد حمیدرضا محتشمی( استاد و سخنران کلاس های موفقیت و کارشناس صدا و سیما) و خانم میرباقری و جناب آقای اربابی دریافت نمود. 

همایش سالانه آتیه سازان و گروه شمال کشور

 

gil1

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی