پرش لینک ها

پیست موتورسواری نوشهر به‌زودی افتتاح می‌شود

سیف‌الله ملایی از افتتاح پیست موتورسواری این شهرستان در روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: این پیست که در جاده روستای علی‌آبادمیر واقع شده است در زمینی به مساحت ۳۳ هزار متر آماده بهره‌برداری است.

ملایی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات حوزه ورزشی شهرستان نوشهر کمبود اعتبار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر تصریح کرد: اجاره سالن‌های ورزشی، مغازه‌ها و استخر به حساب خزانه واریز می‌شود و قرار است ۷۰ تا ۸۰ درصد این مبالغ به شهرستان بازگردد و به حساب هیئت‌های ورزشی واریز شود ولی تاکنون این مبلغ واریز نشده است.

وی ادامه داد: البته به‌زودی این مبلغ واریز می‌شود تا به هیئت‌ها برای گسترش ورزش شهرستان کمک شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر در ادامه از وضعیت نامناسب فضاهای ورزشی روباز بخش کجور انتقاد کرد و گفت: در بخش کجور و به‌ویژه دو شهر پول و کجور قرار بود زمین‌های ورزشی تسطیح و آماده شود ولی تاکنون این امر صورت نگرفته است.

ملایی خاطرنشان کرد: با توجه به شهر شدن پول و کجور باید نیازهای شهروندان برآورده شود.

این مسئول تعداد سالن‌های سرپوشیده بخش کجور را دو سالن اعلام کرد و گفت:این تعداد جوابگوی بخش کجور نیست و از طرفی دو سالن شهر پول و کجور نیز دارای مشکلاتی هستند که نیاز است با اختصاص اعتبارات برطرف شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر گفت: در روستای لرگان از بخش کجور یک سالن کلنگ‌زنی شده و در آستانه سوله‌زدن است و همچنین سالن ورزشی دهکده فرهنگی و تاریخی کندلوس نیز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی روند خوبی را طی می‌کند.

وی از افتتاح سالن ورزشی روستای چلندر از بخش مرکزی نوشهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کار احداث این سالن به اتمام رسیده است و تنها بحث گازرسانی آن باقی مانده است که در روزهای آینده به اتمام می‌رسد و سالن ورزشی روستای علی‌آبادمیر نیز تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ملایی با ابراز ناخشنودی از وضعیت سالن‌های تختی و شهید بهشتی از شهر گفت: با توجه به قدمت این دو سالن نیاز است از نظر فضا تعمیراتی صورت گیرد تا مناسب ورزشکاران باشد.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی