پرش لینک ها

بانک سامان منازل مشتریان را تحت پوشش بیمه درمی‌آورد

بانک سامان به منظور حفظ و تامین سلامت مشتریان خود، بیمه‌ جامع منازل مسکونی را با شرایط و تخفیف‌های ویژه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، بر اساس این بیمه‌نامه، منازل مسکونی مشتریان ویژه بانک در مقابل حوادث مختلف ازجمله سرقت، انفجار، زلزله، سیل، صاعقه، آتشفشان، طغیان آب، ضایعات ناشی از ذوب برف و آب باران، طوفان ، سقوط هواپیما، ترکیدگی لوله آب و غیره تا سقف یک میلیارد ریال برای ساختمان و تاسیسات و 300 میلیون ریال برای اثاثیه تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد که البته این سقف قابل افزایش است.

بر اساس این گزارش، طبق توافق بانک سامان با شرکت بیمه سامان، در صورت بروز هریک از حوادث فوق، صددرصد خسارت وارده تا سقف‌های مورد اشاره طبق‌نظر کارشناس پرداخت می‌شود.

این گزارش حاکی است، تمام اشخاص حقیقی سپرده‌گذار با سطح سپرده‌گذاری بیش از دو میلیارد ریال، می‌توانند از تخفیف‌های درنظر گرفته شده از سوی بانک سامان از 30 تا 100 درصد بهره‌مند شوند.

مشتریان برتر بانک سامان جهت اطلاع از جزییات بیشتر این بیمه‌نامه می‌توانند به بانکدار ویژه مستقر در شعب بانک مراجعه یا با شماره تلفن 22662105-021 مرکز خدمات بیمه‌ای مشتریان برتر تماس بگیرند.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی