پرش لینک ها

اتومبیل‌های مشتریان ویژه بانک سامان با شرایط ویژه بیمه می‌شود

 

بانک سامان اتومبیل‌های مشتریان برتر (سامانیان) خود و افراد تحت تکفل آن‌ها ( همسر وفرزندان) را با تخفیف‌های خاص و استثنایی تحت پوشش بیمه بدنه و شخص ثالث قرار می‌دهد.

به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، میزان استفاده از تخفیف‌های این بیمه‌نامه‌ها با توجه به سطح سپرده‌های مشتریان تعیین می‌شود. همچنین سقف تعهدات هر یک از این بیمه‌نامه‌ها بر اساس پوشش‌های مدنظر مشتری تعیین می‌شود.

براساس این گزارش، این بیمه‌نامه به تمام مشتریان بانک سامان با تخفیف ارائه می‌شود. اما در مورد مشتریان ویژه با تخفیف‌های استثنایی عرضه می‌شود.

طبق توافق بانک سامان با شرکت بیمه سامان، درصورت بروز سانحه یا حادثه برای اتومبیل مشتری و تمایل او برای استفاده از این بیمه، کارشناس بیمه به محل توقف اتومبیل مراجعه و مقدمات پرداخت خسارت به مشتری فراهم می‌شود.

مشتریان برتر (سامانیان) و خاص بانک سامان جهت اطلاع از جزییات بیشتر این بیمه‌نامه و دریافت بیمه‌نامه برای اتومبیل‌ یا اتومبیل‌های خود می‌توانند به بانکدار ویژه یا متصدی بیمه ای مستقر در شعب بانک مراجعه و یا با مرکز خدمات بیمه‌ای سامانیان با شماره تلفن 22661069-021 تماس بگیرند.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی