پرش لینک ها

کنفرانس بیمه‌گران آسیا – آفریقا در چین

 

بیست و سومین کنفرانس «فیر» هفته گذشته در کشور چین برگزار شد و مسئولانی از صنعت بیمه ایران در این کنفرانس حضور داشتند.به گزارش فارس، بیست و سومین کنفرانس فیر امسال به میزبانی شرکت بیمه اتکایی چین (China Re) در پکن در روز 16 سپتامبر 2013 (25 شهریورماه 1392) برگزار شد.

در این کنفرانس که با سخنان معاون نخست‌وزیر چین آغاز شد،  535 نفر شرکت کرده‌ بودند.

مسئولانی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های بیمه دانا، پارسیان، آرمان، بیمه اتکایی امین و بیمه اتکایی ایرانیان به نمایندگی از کشورمان در این کنفرانس حضور داشتند.

موضوع کنفرانس فیر امسال حول محور فناوری‌های جدید و نوآوری‌ در محصولات بیمه‌ای، تقابل فرصت‌ها و چالش‌ها در توسعه بیمه و بیمه اتکایی در کشورهای آسیایی ـ اروپایی بود.

فیر که مخفف فدراسیون بیمه‌گران و بیمه‌گران اتکایی کشورهای آسیایی -آفریقایی (The Federation of Afro – Asian Insurance and Reinsurance) است در سپتامبر سال 1964 میلادی (شهریورماه 1343) تأسیس شد، هدفش ترغیب شرکت‌های بیمه و بیمه اتکایی کشورهای آسیایی ـ آفریقایی به تبادل اطلاعات، تخصص و توسعه روابط تجاری با یکدیگر است.

برگزاری این کنفرانس توانسته جمع کثیری از افراد شاخص صنعت بیمه را گرد هم آورد تا در این فرصت مناسب به تبادل اندیشه و دانش خود با یکدیگر بپردازند.

این گزارش حاکی است پس از گذشت چند سال از تأسیس فدراسیون فیر، این مجموعه اقدام به تشکیل صندوق‌هایی در زیرمجموعه این فدراسیون کرد؛ صندوق بیمه اتکایی غیرزندگی فیر، صندوق بیمه‌های هوایی فیر، سندیکای بیمه‌های نفت و انرژی فیر، صندوق بیمه اتکایی حوادث فاجعه‌آمیز، صندوق‌های فیر را تشکیل می‌دهند.

این گزارش می‌افزاید: در پایان مراسم امسال، ریاست فیر به طور رسمی از «عبدالرئوف قطب» از کشور مصر به «لی‌پیو» رئیس هیئت مدیره شرکت اتکایی چین از کشور چین اعطاء شد.

همچنین کنفرانس بعدی در سال 2015 میلادی در کشور مصر برگزار خواهد شد.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی