پرش لینک ها

آغاز عملیات اجرایی نهضت پیاده‌رو‌سازی در شیرود

 

شهردار شیرود از آغاز عملیات اجرایی پیاده‌روسازی معابر شهر در قالب نهضت پیاده‌روسازی خبر داد.

به گزارش تنکا نیوز؛ فرهاد شیخ‌الاسلامی امروز در گفت‌وگو با فارس با عنوان اینکه با توجه به تازه تاسیس بودن شهرداری شیرود در گذشته هیچ‌گونه اقدامات منسجمی در خصوص پیاده‌روسازی در معابر شیرود صورت نگرفته، گفت: برای رفع مشکلات عدیده مردم در این خصوص عملیات اجرائی طرح نهضت پیاده‌روسازی در شهر آغاز شد.

وی افزود: در این طرح علاوه بر احداث پیاده‌رو با موزائیک فرش در دو محور شرقی، غربی و مرکز شهر شامل انجام موزائیک فرش پیاده‌رو، احداث باغچه‌های محیطی در آن، کانیو، آب‌رو و اجرای روشنائی در آن‌ها در نظر گرفته شده در حال اجرا است.

شهردار شیرود گفت: همچنین عملیات اجرایی احداث بلوار از محله محمدآباد به شریف‌آباد که بیش از ۲۰ روستا را به هم متصل می‌کند شامل احداث جداول، کانیو، بلوار و فضای سبز در آن و آسفالت این مسیر آغاز شده است.

شیخ‌الاسلامی تصریح کرد: در بحث ساماندهی امور حمل و نقل درون‌شهری و بین‌شهری تا تشکیل واحد تاکسیرانی شهر و استقرار تاکسی‌ها فعلاً ۵۰ دستگاه خودروی سواری شخصی ساماندهی شده‌اند و براساس نرخ مصوب شورای شهر در حال خدمات‌رسانی به همه شهروندان هستند و نیز دو دستگاه مینی‌بوس شهرداری وظیفه جابجایی مردم بین محلات شهر را برعهده دارند.

شهردار شیرود در ادامه گفت: برای انجام بهتر خدمات شهری و عمرانی یک دستگاه کامیون کمپرسی از نوع بنز ۱۰ تن به مبلغ ۲۰۵ میلیون تومان خریداری و به مجموعه امکانات موتوری شهرداری شیرود افزود شده است.

تنکا نیوز

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی