پرش لینک ها

می خواهم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران در جام جهانی باشم

ملی پوش ارزنده نوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان سابقه بازی و حضور در رقابت های لیگ برترو لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور در تیم های شموشک نوشهر ، آپادانا تهران و شهرداری تبریز را در کارنامه ورزشی خود دارد.

این جوان برومند و تحصیلکرده مازندرانی و کارشناس ارشد جنگداری و منابع طبیعی طی دو سال اخیر قهر مانی المپیک ورزش های ساحلی آسیا در چین ، قهرمانی ملتهای آسیا در دوحه قطر ، قهرمانی کشورهای غرب آسیا در جزیره قشم و قهرمانی در تورنمنت بلاروس را به دست آورده است را به دفترخبرگزاری نوشهر آنلاین دعوت کردیم.

ماحصل این گفتگوی یک ساعته و صمیمانه بدین شرح می باشد:

سید پیمان حسینی لرگانی طی گفتویی با ما گفت : باشگاه ویتگاز بلاروس خواهان جذب رسمی من است.

وی افزود : با مسوولان و یتگاز دیدار و گفتگوهایی داشتم و از امکانات مدرن و تمرینات این باشگاه مهم اروپایی نیز دیدن کردم و تجربه مفیدی برای من بود.
این دروازه بان ۲۹ ساله نوشهری در رابطه با نتیجه دیدارش با مسوولان ارشد باشگاه ویتگاز اظهار داشت : پیشنهاد بلاروسی ها بسیار جدی است با توجه به اینکه تا دو ماه دیگر مسابقات جام جهانی ۲۰۱۳ فوتبال ساحلی برگزار می شود و تیم ملی کشورمان نیز در این مسابقات حضور خواهد داشت به این نتیجه رسیدم بعد از مسابقات جام جهانی پیشنهادات را بررسی کنم.
سنگربان شماره یک تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت : در حال حاضر روحیه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی در سطح بسیار عالی قرار دارد ، مسوولان فدراسیون فوتبال از جمله آقایان کفاشیان و نبی و خانم شهر یاری رییس دپارتمان فوتبال ساحلی همه جوره با مهیا کردن تمامی امکانات لازم باعث تقویت شرایط روحی و روانی کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور شده اند.
سید پیمان حسینی افزود: درکلکسیون افتخاراتم حضور در جام جهانی کم بود که به این آرزوی بزرگ دست یافتم .
وی گفت : تمام سعی و تلاش و وجودم را برای سربلندی و افتخار آفرینی برای نام بزرگ ایران در جام جهانی انجام می دهم.
این دروازه بان شایسته تیم ملی فوتبال ساحلی کشور مشکل اشتغال و خدمت سربازی را بزرگترین دغدغه فکری و معضل اصلی قهرمانان و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی دانست و از رییس جمهور فعلی و منتخب ومسوولان وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح خواست نگاه ویژه ای به این دو موضوع داشته باشند.

پیمان حسینی لرگانی گفت : افتخار می کنم نوشهری هستم و ریشه ام کجوری است.
وی تصریح کرد : معرفی خودم به فوتبال را مدیون باشگاه ریشه دار و قدیمی شموشک نوشهر هستم و اگر پیشرفت هایی هم داشتم حاصل نگاه ویژه و دلسوزانه و پدرانه زنده یاد مهندس مسعود درویش کجوری بنیانگذار فقید باشگاه شموشک نوشهربود.

سنگربان مطرح تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت : امیدوارم نام و یاد خاطره باشگاه شموشک نوشهر و زنده یاد درویش برای همیشه در اذهان زنده باشد و مسوولان سیاسی و ورزشی استان مازندران و شهرستان نوشهر هم برای احیا باشگاه شموشک گام های محکم و جدی تری بردارند.

حسینی لرگانی تصریح کرد: ازاعضای خانواده ام ، تک تک مربیانم در فوتبال چمنی و ساحلی در شهر های نوشهر ، تهران ، تبریز و تیم ملی و مردم خونگرم و ورزش دوست و مسوولان نوشهر و اهالی کجور ، لرگان ،گردکل ، کردی کلا و … بابت حمایت شان از من تشکر و سپاس دارم.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ساحلی ایران طی روزهای ۲۶،۲۸و ۳۰ شهریور امسال به ترتیب با کشورهای برزیل ،سنگال و اوکراین د ر مسابقات جام جهانی ۲۰۱۳ تاهیتی بازی خواهد داشت.

منبع:نوشهر آنلاین

[box] دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی بیمه زندگی سامان را انتخاب کرد[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی