پرش لینک ها

عبدالله قمی اویلی قهرمان طلایی کشتی سامانی شد

عبدالله قمی هم توسط شعبه نوشهر گروه سرپرستی شمال کشور به خانواده ی بیمه سامان پیوست.متن زیر گفتگو با این قهرمان ملی می باشد…

لطفا خودتون رو کامل معرفی کنید واز افتخاراتتون برامون بگید.

عبدالله قمی اویلی متولد سال ۱۳۷۲ شهرستان نوشهر هستم

کشتی را از سن ۱۲ سالگی در سنگین وزن آغاز کردم.

در مسابقات نوجوانان آسیا در سال ۱۳۸۹ قهرمان شدم همچنین در سال ۱۳۹۱ در مسابقات قهرمان جوانان آسیایی مدال طلا گرفتم و در مسابقات آسیایی امسال در رده ی جوانان که در خرداد ماه در تایلند برگزار شد موفق شدم مقام قهرمانی سنگین وزن رو کسب کردم.

نحوه ی آشنایی شما با بیمه سامان به چه شکلی بوده است؟

حقیقتش بعد از برگشت از مسابقات از طریق نماینده ی تخصصی دفتر نوشهر و چالوس آقای محمد خدابنده با محصول منحصر بفرد بیمه زندگی آشنا شدم.

و بسیار خوشحالم که تو سن جوانی تونستم به جمع بیمه گذاران بیمه سامان بپیوندم.

خب از اونجایی که من یه کشتی گیر هستم و مانند بقیه ی ورزشکارها خطرات خاص خودش رو بهمراه داره، نیازمند محصولی هستم که این خطرات رو پوشش بده.

از طرفی هم، چون حرفه ی اصلی ما ورزش است و دوران اوج ورزشکار نیز مدت کوتاهی است اگر الان به پس انداز کردن روی نیاریم بعدها در مورد تأمین معیشتمون دچار مشکل میشیم و از اونجایی که بیمه سامان مکان امن و مناسبی برای پس انداز کردن است بیمه زندگی بسیار مناسب این جانب می باشد.

چه سخنی با کشتیگیران و ورزشکاران و بالطبع تمام مردم ایران دارید؟

به کشتیگیران و ورزشکاران پیشنهاد می کنم که این محصول ارزشمند رو تهیه کنن تا هم از خدمات مهم و ضروری آن در شرایط سخت بهره مند شوند و هم اینکه الان که در دوران اوج ورزش به سر میبرند و توان مالی دارند شروع به تهیه آن کنند تا بتوانند از بازنشستگی در خور شأنشون برخوردار شوند.

البته به عنوان عضو کوچکی از جامعه به تمام مردم ایران هم توصیه می کنم که از بیمه زندگی برخوردار شوند زیرا که برای تمام اقشار جامعه با هر توان مالی برنامه ریزی شده است.

و حرف پایانی شما؟

اینجا می خوام در ابتدا از پدرم که از کودکی مشوق من بود و تمام هزینه های سنگین من در این دوران را متقبل شد تشکر فراوان داشته باشم؛ همچنین از مادرم و برادرهام نیز متشکرم و از مربی عزیزم جناب آقای ملک عبدالهی که از شروع در کنار من بودن و حتی می تونم بگم سالها با هم زندگی کردیم کمال سپاس رو داشته باشم.

همچنین از جناب آقای رامین قربانی و حامد عباسپور و مربیان تیم ملی، جناب آقای طلایی و آقای علیرضا رضایی نیز سپاسگذارم.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی