پرش لینک ها

آغاز تعریض محوطه پادگان شهید رجایی

 

شهردار چالوس از آغاز تعریض محوطه پادگان شهید رجایی خبر داد

به گزارش خبرنگار چالوس نیوز مهندس ایوب صالحی از آغاز تعریض محوطه پادگان شهید رجایی خبر داد و گفت: طبق اعلام موافقت رسمی فرماندهی سپاه پاسداران در خصوص تعریض جاده رادیو دریا از قسمت غرب پادگان شهید رجایی، عملیات جداسازی از داخل محوطه پس از فنس کشی و تخریب دیوار آغاز شد.
وی با بیان اینکه رفع مشکل و تعریض مسیرهای منتهی به رادیودریا بعنوان توریستی ترین جاده داخل شهر از آرزوهای دیرینه مردم شهر چالوس بوده که در حال محقق شدن می باشد افزود: بر اساس موافقت های حاصل شده، مقرر گردید 35% از عرصه پادگان شهید رجایی بابت آزادسازی شبکه معابر و امور خدماتی و فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گیرد.
شهردار چالوس با اشاره به اینکه به زودی عملیات احداث بزرگترین پارک جنگلی منطقه نیز آغاز می شود گفت : برای آغاز اجرای این طرح نیز فعلا یکصدوپنجاه میلیون تومان اعتبار از محل شهرداری در نظر گرفته شده است تا اینکه با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای تکمیل پروژه و بهره وری مطلوب از منابع طبیعی بتوانیم گامهای اساسی برداریم.
شهردار چالوس در ادامه به حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اشاره کرد و اذعان داشت :مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اخیر بار دیگر استقلال و قدرت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید و به دشمنان ایران اسلامی ثابت کرد که مردم این سرزمین در هر شرایطی پشتیبان و همراه نظام اسلامی خواهند بود.
مهندس ایوب صالحی با قدردانی از اعضای دوره شوم شورای اسلامی شهر چالوس تصریح کرد: لازم میدانم به برگزیدگان دوره چهارم  شورای اسلامی شهر چالوس تبریک صمیمانه خود را اعلام داشته و برای این عزیزان در راستای توسعه و آبادانی شهر زیبا و توریستی چالوس آرزوی توفیق و سربلندی داشته باشم.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی