پرش لینک ها

با اجرای طرح تجمیع بیمه‌ درمانی مشکلات درمانی اقشار ضعیف مردمی حل می شود

 

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با یادآوری طرح تجمیع بیمه‌ها در قانون پنجم توسعه، گفت: با اجرای این طرح اقشار ضعیف جامعه از بیمه درمانی برخوردار می شوند.

علی کائیدی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت  در گفت وگو با خبرنگار مجلس نیوز ، تجمیع بیمه‌ها را راهکار خوبی برای کمک به اقشار ضعیف جامعه خواند و تصریح کرد: طرح تجمیع بیمه‌ها در قانون پنجم توسعه آمده که مشکل هم‌پوشانی بیمه‌ها را در صورت اجرا مرتفع خواهد کرد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با رفع مشکل هم پوشانی بیمه های درمانی افرادی که از چند بیمه مختلف بهره مند هستند فقط می توانند از یک بیمه همگانی با نام بیمه سلامت استفاده کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با یادآوری طرح تجمیع بیمه های درمانی تحت عنوان بیمه سلامت، گفت: با اجرای این طرح اقشار ضعیف جامعه از بیمه درمانی برخوردار می‌شوند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان این مطلب که سفره سلامت برای تمامی افراد در جامعه باید پهن باشد، افزود: زمانی که سلامت جامعه با بیمه سلامت تضمین شود آرامش عمومی به کشور تزریق می‌شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تأکید بر اینکه تمامی مردم سهم و حق یکسانی در برخورداری از سلامت در جامعه را دارند، تصریح کرد: اجرایی شدن طرح بیمه سلامت می‌تواند مشکلات اقشار ضعیف جامعه که درآمد کمی دارند را برطرف کند.

وی با یادآوری سخنان رهبرمعظم انقلاب درباره تأمین سلامت جامعه، گفت: ایشان معتقدند که بیمار به جز درد بیماری نباید درد دیگری را تحمل کند که امید است با اجرای طرح بیمه سلامت این فرمایش مقام معظم رهبری نیز به عمل نزدیک شود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس با یادآوری گرانی دارو و کمبود برخی از آن ها در بازار، افزود: کسانی که اکنون از حمایت هیچ بیمه‌ای برخوردار نیستند بدون شک سختی‌های بسیاری را در هنگام بیماری تحمل می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: وزیر بهداشت و درمان کشور باید درد مردم را از نزدیک حس کند تا بتواند در راستای رفع کمبودهای درمانی کشور قدمی بردارد.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی