پرش لینک ها

رشد رتبه ایران در شاخص های بین المللی

 

بیمه در تمامی ابعاد زندگی مردم، حضوری موثر و نمودی مستمر دارد و فعالان این صنعت باید تلاش کنند که بیمه رااز حالت تک محصولی آن خارج کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مهندس سید محمد کریمی که در جمع فعالان صنعت بیمه سخن می گفت ضمن اعلام این مطلب افزود: هم اکنون صنعت بیمه در کشور معمولا با بیمه های مرتبط با خودرو، تعریف می شود که این مقوله تنها بخش اندکی از خدمات گسترده و عظیم صنعت بیمه را تشکیل می دهد.
رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، فرهنگسازی در حوزه صنعت بیمه را یک اولویت جدی دانست و گفت: رتبه ایران در شاخص های بیمه ای رو به افزایش است و هم اکنون از حیث شاخص رشد ضریب حق بیمه های تولیدی ، رتبه نخست جهان را در اختیار داریم.
مهندس کریمی، دستاوردهای اخیر صنعت بیمه را محصول تلاش تمامی فعالان و دلسوزان این صنعت عنوان کرد و افزود: عبور از گردنه تحریم های سخت و پیچیده و همچنین فراگیرتر شدن چتر پوشش های بیمه ای در کشور، اطمینان و آرامش را در جامعه نهادینه خواهد کرد.
گفتنی است در پایان این نشست، برخی از فعالان صنعت بیمه، نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در حضور رییس کل بیمه مرکزی مطرح کردند.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی