پرش لینک ها

حضور فعال گروه مالی سامان در 6 سالن اصلی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

 

هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در 6 سالن اصلی خود میزبان گروه مالی سامان است.

به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، گروه مالی سامان در 4 روز برگزاری این نمایشگاه، به معرفی و ارایه انواع خدمات مالی خود خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش، بانک سامان در سالن 41 به همراه صرافی سامان، شرکت پرداخت الکترونیک سامان و شرکت کارگزاری سامان، در غرفه‌ای اختصاصی میزبان فعالان بازار پول و سرمایه کشور است.

همچنین باجه‌های بانک سامان غرفه کارگزاری حافظ واقع در در سالن 40، غرفه کارگزاری مفید و کارگزاری خبرگان سهام واقع در سالن 38 و غرفه شرکت کارگزاری سامان واقع در سالن 35 انواع خدمات بانکی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. همچنین بیمه سامان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی انواع خدمات بیمه‌ای را عرضه خواهد کرد.

این گزارش حاکی است، بانک سامان با برخورداری از ظرفیت‌های فنی بالا در ارایه سامانه خریدوفروش برخط (آنلاین)، در نمایشگاه امسال امکانات جدید نرم‌افزار «بانکسا» که امکان انجام معاملات وکالتی برای فعالان بازار سرمایه و همچنین سرویس‌ شارژ خودکار تلفن‌همراه و وایمکس را فراهم می‌کند، برای نخستین‌بار در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

این گزارش می‌افزاید، مدیران ارشد گروه مالی سامان در مدت برگزاری نمایشگاه، با حضور در غرفه‌ بانک‌سامان، پذیرای بازدیدکنندگان ‌و پاسخ‌گوی پرسش‌های مختلف سازمان‌ها، موسسه‌ها، شرکت‌ها و علاقمندان خواهند بود.

گفتنی است، هفتمين نمايشگاه بين المللي بورس، بانك و بيمه 17 تا 20 ارديبهشت 1392 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی