پرش لینک ها

افزایش 23 درصدی ورود مسافران به مازندران

 

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران از افزایش 23 درصدی ورود مسافران به این استان در تعطیلات نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

ˈسیف الله فرزانه در گفتگو با نوشهر نيوز گفت: سهم غرب مازندران از این مسافران و گردشگران بیش از سایر نقاط استان بوده است.

وی یکی از دلایل افزایش آمار مسافران ورودی به مازندران را برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله جشنواره های فرهنگی، کنسرت موسیقی پاپ، جشنواره بومی – محلی، نوروزی خوانی، جشنواره بادبادک ها، غذاهای محلی، تخم مرغ رنگی، جشن هفت سین، نمایش های خیابانی و غیره برشمرد.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: در این استان همواره جاذبه های طبیعی بر جاذبه های تاریخی و فرهنگی مقدم بود، اما برای شناساندن جاذبه های تاریخی و فرهنگی استان محور برنامه ها را بر مبنای کار فرهنگی قرار دادیم تا توجه گردشگران را بیشتر به اماکن تاریخی جذب کنیم.

وی بازدید از موزه های مازندران را رایگان اعلام کرد و افزود: استقبال از برنامه های فرهنگی این استان در مقایسه با سال گذشته 170 درصد افزایش داشته است.

فرزانه گفت: امسال 51 دستگاه تردد شمار در محورهای اصلی از سوی سازمان پایانه ها نصب شده است و ورودی ها را به ستاد تسهیلات کشور اعلام می کند که چه تعداد مسافر وارد مازندران شده اند.

وی افزود: شش محور اصلی و بکر مواصلاتی در مازندران داریم که محورهای گردشگری محسوب می شوند و در این محورها، ارائه خدمات به مسافران افزایش چشمگیری داشته است.

 

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی