پرش لینک ها

فروشگاه زنجیره ای رفاه در نوشهر افتتاح شد

 

شهردار نوشهر افتتاح فروشگاه های زنجیره ای را در اقتصاد شهری و اقتصاد خانواده ها موثر دانست و عنوان داشت: از آنجایی که رسیدگی به وضعیت اقتصادی شهروندان یکی از رسالت های مهم شهرداری می باشد؛ بنابراین شهرداری نوشهر با همکاری شورای اسلامی شهر تصمیم گرفت که فروشگاه تعاونی مصرف را در مکان قدیمی آن بازسازی کرده و امروز بتوانیم شاهد افتتاح این فروشگاه باشیم.

علی امانی به تعامل همه جانبه شهرداری و شهروند با بازار تاکید کرد و افزود: با اتحاد و همدلی شهرداری، شورای شهر و بازار توانستیم در روند اقتصادی شهرستان نوشهر موثر باشیم.

وی با ابراز رضایت از توسعه وضعیت تجاری شهرستان نوشهر اذعان داشت: اگر چه تسهیل در صدور پروانه ی تجاری در نگاه اول برای بازار جنبه رقابتی داشت اما تجمیع اماکن تجاری از نظر کارشناسان در توسعه بازار و چرخه اقتصادی نقش موثر و اثرگذاری دارد.

امانی با بیان این که افتتاح فروشگاه زنجیره ای رفاه یک حرکت اقتصادی بزرگ در کشو ر محسوب می شود خاطر نشان کرد: ساماندهی بازار میوه و تره بار، بازار ماهی فروشان،سرپوشیده کردن بازار و بازار پوشاک، رسیدگی به نمای شهری وامکانات روشنایی و … از جمله کارهایی است که در ابتدای سال جدید انجام خواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از تمام کسانیکه در افتتاح این فروشگاه سهمی داشتند یادآور شد: به پیشنهاد شهرداری و تایید فروشگاه رفاه این فروشگاه زنجیره ای به نام یکی از شهدای شهرداری به نام شهید داوود رمضانی نسب مزین گردید.

سپس معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری مازندران با اشاره به این که نظام توزیع در کشور ما معیوب است اظهار داشت: متاسفانه امروز در امر توزیع کالا و اجناس با مشکل روبرو هستیم و خوشبختانه اصلاح نظام شبکه توزیع از راهکارهایی است که در دستور کارگروه تحول اقتصادی کشور قرار گرفته است.

فرزانه تصریح کرد: افتتاح فروشگاه رفاه در شرایط کنونی که دشمن اقتصاد خانواده را نشانه رفته است کارساز می باشد؛ بنابراین فروشگاه های رفاه باید مراکزی مطمئن برای توزیع کالاها با قیمت مناسب باشند.

در ادامه رییس هیات مدیره فروشگاه های زنجیره ای رفاه کشور خبر داد: با افتتاح فروشگاه رفاه نوشهر شاهد بهره برداری از دویست و یکمین فروشگاه رفاه در سطح کشور و هفتمین فروشگاه زنجیره ای در سطح استان مازندران می باشیم.

شعبانی به همدلی و وحدت مسوولین جهت رفع موانع موجود در کشور تاکید کرد و افزود: افتتاح این فروشگاه می تواند الگویی برای سایر استان ها به شمار آید چرا که با حذف واسطه گری؛ نظام توزیع با سلامت به کار خود ادامه می دهد.

درحاشیه این مراسم مدیر عامل شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری نوشهر در گفتگو با نوشهرآنلاین در خصوص مکان فعلی فروشگاه رفاه شهید داوود رمضانی نسب بیان داشت: پس از تحویل ساختمان فرسوده و نامطلوب این فروشگاه توانستیم طی مدت یکسال با استفاده از متریال مناسب، این ساختمان را بهسازی کرده و فروشگاهی در خور و شایسته شهروندان نوشهری فراهم نماییم.

محمد یعقوبی با اعلام این که این فروشگاه بزرگترین فروشگاه زنجیره ای نوشهر می باشد افزود: فضای این فروشگاه با احتساب تراس و بالکن ۶۰۰ متر مربع و فضای نگهداری اجناس و انبار حدود ۲۰۰ متر مربع می باشد که در مجموع تقریبا ۸۰۰ متر مربع فضا را به خود اختصاص داده است.

وی با برشمردن مزایای این فروشگاه با دیگر فروشگاه های سطح شهرستان خاطر نشان کرد: در راستای اهداف و سیاست گذاری فروشگاه های زنجیره ای که هدف عرضه محصولات مطلوب با قیمت مناسب به مصرف کننده می باشد جوایزی نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است که به ازای سقف معینی بر اساس قرعه کشی به آنها اهدا خواهد شد.

وی به عرضه ی محصولات با نرخ مصوب و برابر با تنظیم بازار در این فروشگاه خبر داد و گفت: در فروشگاه زنجیره ای رفاه شهید داوود رمضانی نسب بعضی از اقلام با قیمت ۱۵ الی ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

یعقوبی در پایان متذکر شد: در این فروشگاه حدود ۲۵۰۰ قلم کالای مختلف عرضه می شود که این رقم تا پایان سال به ۳۵۰۰ قلم نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی