پرش لینک ها

افتتاح نخستین نمایشگاه توانمندی های مهندسی و صنعت ساختمان درنوشهر

 

نخستین نمایشگاه توانمندی های مهندسی و صنعت ساختمان با رویکرد اطلاع رسانی و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه مهندسی در جهت شکوفایی پتانسیل های شهرستان با شرکت اکثریت دفاتر و شرکت های طراحی و نظارت موجود در شهرستان نوشهر آغاز به کار کرد.

در ابتدای این مراسم محمدرضا باقری نائب رئیس کانون مهندسین نوشهر طی سخنانی گفت: برپایی این نمایشگاهها موجب شناسایی ظرفیتها ، ایجاد بستر و زمینه برای رشد و اعتلای فرهنگی عمومی جامعه و بهره گیری از آخرین متد و تکنولوژی روز دنیا برای ساخت و ساز شهری است .

وی افزود: در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها و طراحی های مهندسین منطقه نوشهر به نمایش در امده است.

وی بیان کرد: برگزاری این نمایشگاهها زمان و هماهنگی زیادی می برد که خوشبختانه با هماهنگی و همدلی مسئولین شهرستان نوشهر محقق شد و امیدواریم مورد توجه مردم و فعالان عرصه ساخت و ساز قرار گیرد.

مهندس مازیار درویشی نژاد نیز گفت: همه روزه شاهد ظهور انواع و اقسام مصالح جدید ساختمانی هستیم و برپایی این گونه نمایشگاهها می تواند به ایجاد آشنایی بیشتر با آخرین دستاوردها در زمینه مصالح ساختمانی کمک کند.

رئیس دفتر نمایندگی کانون مهندسی شهرستان نوشهر افزود : این نمایشگاه بستر بسیار مناسبی را برای ارائه تازه ترین استانداردهای صنعت ساختمان را فراهم می آورد و مهندسان ما نیز می توانند در این باره به بحث و تبادل نظر بپردازند.

وی بیان کرد : امیدواریم با برپایی این نمایشگاه گام جدید و نوینی در جهت ساخت و سازهای متناسب با استانداردهای روز دنیا در منطقه برداشته شود.

رئیس شورای شهر نوشهر نیز اظهار کرد: برای آنکه از آخرین دستاوردها و توانایی های خود در عرصه صنعت ساخت و ساز آشنا شویم برپایی اینگونه نمایشگاه فرصت بسیار خوبی را در اختیار همه ما قرار می دهد.

داوود ناصری عنوان کرد : برای ساخت اماکن و ساختمان های امن و مقاوم همه ما وظیفه داریم تلاش کنیم و جدیدترین و مطمئن ترین روس ساخت روز دنیا را لحاظ قرار دهیم چرا که ما دربرابر ساخت و سازهای شهری مسئول هستیم بنابراین باید همواره اهتمام لازم را دراین باره داشته باشیم.

 

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی