پرش لینک ها

درخواست‌کارت‌سوخت‌المثنی‌ با ارائه بیمه‌نامه‌

 

از این پس دفاتر پلیس + ۱۰ پیش از رویت بیمه نامه شخص ثالث از پذیرش درخواست المثنی کارت سوخت خودداری خواهند کرد,قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری از مترقی ترین قوانین موجود کشور است و اجرای صحیح آن دغدغه‌های آحاد مختلف جامعه را به شکل محسوسی کاهش می دهد.

به گزارش ریسک نیوز،حسن غفاری – مدیرکل ایمنی و پیشگیری از خسارت – ضمن اعلام این مطلب افزود: مطابق نص صریح قانون، بیمه مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری یک بیمه اجباری است و برای اجرای این قانون باید از تمامی سازوکارهای موجود استفاده کرد.

وی گفت: بنابر اعلام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، در راستای اجرای مفاد تبصره ۳ ماده ۱۹ قانون اصلاح شده بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری ، رویت و دریافت بیمه نامه شخص ثالث در زمان پذیرش درخواست المثنی کارت هوشمند سوخت الزامی است و از این پس دفاتر پلیس + ۱۰ این موضوع را با جدیت و حساسیت دنبال خواهند کرد.

مدیرکل ایمنی و پیشگیری از خسارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این نکته که خطرات بزرگ با رعایت اصول ایمنی و اقدامات پیشگیرانه به حداقل می رسد، افزود: بی تردید دارندگان وسایل نقلیه موتوری اطمینان دارند که اقداماتی از این دست در راستای حفظ امنیت و آرامش خاطر آنان است و به همین خاطر امیدواریم با مجریان این قانون همکاری لازم را به عمل آورند.

بنابراین گزارش، از این پس دفاتر پلیس + ۱۰ پیش از رویت بیمه نامه شخص ثالث از پذیرش درخواست المثنی کارت سوخت خودداری خواهند کرد.

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی