پرش لینک ها

آغاز جشنواره پرداخت طلایی سامان با جوایز نقدی ارزنده

 

شرکت پرداخت الکترونيک سامان به‌‌منظور قدردانی از دارندگان دستگاه‌های کارتخوان سامان و در راستای نهادينه‌سازی فرهنگ بانکداری الکترونيک در کشور، جشنوارۀ پرداخت طلایی سامان را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت پرداخت الکترونيک سامان، در جشنوارۀ طلایی سامان که از اول بهمن‌ماه 1391 آغاز شده است و تا پایان تیرماه 1392 ادامه خواهد داشت، پذيرندگان فروشگاهی سامان، هر ماه به قید قرعه، از میلیون‌ها ریال جوایز نقدی بهره‌مند می‌شوند. بر این اساس ، پذيرندگان فروشگاهی سامان که دست‌کم 15 تراکنش موفق خريد با حداقل مبلغ 100 هزار ريال داشته و سایر امتیازهای پیش‌بینی‌شده را نیز کسب کنند، واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی این جشنواره خواهند بود.

  این گزارش حاکی است، جوایز این جشنواره شامل دو جایزۀ نقدی 240 میلیون ریالی و 48 جایزۀ نقدی 24 میلیون ریالی در هر ماه است که به‌صورت ماهانه قرعه‌کشی و تقدیم برندگان می‌شود.

دارندگان دستگاه‌های کارتخوان سامان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این جشنواره می‌توانند به وب‌سایت www.sep.ir مراجعه کنند یا با مرکز ارتباط با مشتريان شرکت پرداخت الکترونيک سامان به شماره 84080-021 تماس بگيرند.

 

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی