پرش لینک ها

اگر ساخت و ساز با برنامه ریزی همراه باشد شهری زیباتر را شاهد باشیم

 

همایش تجلیل از انبوه سازان به همت شهرداری نوشهر و با حضور نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ، مسئولان شهرستان و جمعی از انبوه سازان در نوشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه انبوه سازان از بهترین ها در جامعه هستند افزود: درآمد شهرداری ها وابسته به انبوه سازان است و انبوه سازان می توانند اقتصاد شهر را حرکت دهند.

قاسم احمدی بیان کرد: باید سیستم بوروکراسی دراین کار کوتاه شود و دیگر این همه رفت و آمد بوجود نیاید و انبوه سازان اذیت نشوند.

وی اظهار کرد : بهتر است سالانه بهترین ساختمان را در حوزه عمرانی و معماری تشویقی بدهیم و دراین راه به افراد خاص نگاه ویزه شود.

وی عنوان کرد : ما میراث دار نسل گذشته هستیم و باید آنرا پاس بداریم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی درباره اهمیت بندر و فرودگاه نوشهر بیان کرد: بندر نوشهر با قدمت حدود صد ساله اش باید حمایت شود و در کنار آن نیز باید به فرودگاه نوشهر توجه شود.

وی گفت : بندر نوشهر می تواند در واردات و صادارت کمک بزرگی باشد و این بندر برای ما حکم شش و قلب را دارد و باید تقویت شود.

وی درخصوص فرودگاه نوشهر نیز اظهار کرد: فرودگاه نوشهر برای ما یک محور محسوب می شود بنابراین اگر درکنار فرودگاه یک طبقه اضافه تر از حدود استاندارد قانونی آن ساخته شود قابل قبول نیست و نباید ساخته شود.

احمدی با بیان اینکه باید به نسل آینده پاسخگو بود خاطرنشان کرد : در ساخت و سازها دقت شود و دیدگاه نسبت به آن تنها خرید و فروشی نباشد بلکه ساخته شود که نسل آینده به ما افتخار کند.

لازم به ذکر است که در پایان این همایش با اهدای لوح به ۲۲ تن از انبوه سازان نوشهری از آنها تجلیل شد.

 

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی