پرش لینک ها

بانکسای سامان با تأیید بانک مرکزی، برترین سرویس خریدوفروش اینترنتی سهام شد

 

در دومین دوره جشنواره انتخاب بانک‌های نوآور در حوزه بانکداری الکترونیک، محصول “بانکسا”ی بانک سامان به‌عنوان محصول برتر شناخته شد.

در لوح تقدیر این جشنواره که به امضای محمود بهمنی رئیس‌کل بانک مرکزی رسیده، آمده است: «موفقيت ارزشمند آن بانك در کسب رتبه سوم جشنواره دکتر نوربخش در ارائه طرح بانکسا که به مناسبت دومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت براساس ارزيابی كميته داوران پژوهشكده پولی و بانكی احراز گرديد را تبريك عرض کرده؛ بدين بهانه پرقدر، مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش خلاقانه مجموعه مديران و كاركنان آن بانك ابراز می‌دارم.»

براساس این گزارش، “بانکسا” به‌عنوان خدمات ویژه بانک سامان برای فعالان بازار بورس و اوراق بهادار، از زمان راه‌اندازی با توجه به سهولت، سرعت و ایمنی آن، با استقبال فعالان بازار سرمایه روبه‌رو شده است. درصورت استفاده مشتری از سامانه بانکسا، هنگام خرید سهام از طریق صفحه معاملات آنلاین کارگزاری‌ها، با انتخاب گزینه برداشت از حساب بانک سامان، سامانه به‌طور لحظه‌ای به حساب بانکی مشتری متصل و مبلغ موردنظر برای خرید را بلوکه می‌کند و سفارش مشتری به هسته مرکزی معاملات ارسال می‌شود.

گفتنی است، دومين همايش بانكداری الكترونيك و نظام‌های پرداخت با حمایت ویژه بانک سامان در روزهای 26 و 27 دی‌ماه در تهران برگزار شد.

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی