پرش لینک ها

نخستین آزمون جامع نمایندگی شرکت‌های بیمه

 

مدیرکل نظارت بر دفاتر خدمات بیمه‌ای بیمه مرکزی از برگزاری نخستین آزمون جامع نمایندگی شرکت‌های بیمه توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، سیدمسعود طباطبایی مدیرکل نظارت بر دفاتر خدمات بیمه‌ای بیمه مرکزی، در این‌باره گفت: نخستین آزمون جامع متقاضیان نمایندگی شرکت‌های بیمه‌ای با همکاری پژوهشکده بیمه، پنجشنبه 7 آذر، با حضور 700 متقاضی در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد. وی افزود: در این آزمون متقاضیان نمایندگی از 15 شرکت بیمه‌ای حضور داشتند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: دانشگاه امیرکبیر در راستای عمل به تفاهم‌نامه‌ای که بین این دانشگاه و بیمه مرکزی امضا شده است، این آزمون را در سطحی بسیار خوب و مطابق استانداردهای سازمان سنجش، با امکانات اجرایی کامل و استاندارد برگزار کرد.
به گفته مدیرکل نظارت بر دفاتر خدمات بیمه‌ای، تصحیح اوراق یکشنبه 10 آذر انجام می‌شود و دو روز بعد، سه‌شنبه 12 آذر، همه اوراق به تصویب می‌رسند. سپس آمار و مشخصات پذیرفته‌شدگان در آزمون به شرکت‌های بیمه‌ای ابلاغ می‌شود که آن‌ها با انتشار مشخصات پذیرفته‌شدگان در سایت‌های خود نیز نسبت به اطلاع‌رسانی به متقاضیان اقدام می‌کنند.

طباطبایی نمره حد نصاب تعیین‌شده برای قبولی در این آزمون را 60 اعلام کرد و اظهار داشت: برای طراحی سوالات نیز پیش از این کارگروهی در بیمه مرکزی راه‌اندازی شده بود که پرسش‌های آزمون‌های مختلف را پالایش کرد و سپس، سوالات این آزمون به‌شکل استاندارد طراحی شد.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی