پرش لینک ها

رییس کل بیمه مرکزی: نام صنعت بیمه یادآور آرامش است

صنعت بيمه بايد در انجام تعهدات و به خصوص در هنگام پرداخت خسارات به گونه اي عمل كند كه مردم با شنيدن نام بيمه، آرامش و اطمينان را احساس كنند.
به گزارش روابط عمومي و بين الملل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، مهندس سيد محمد كريمي در بازديد از مناطق سيل زده استان گلستان، ضمن اعلام اين مطلب افزود: شركت هاي بيمه كه ريسك خسارات مربوط به سيل گلستان را بر عهده داشتند در كوتاه ترين زمان ممكن به تسويه تعهدات خود پرداخته اند و خوشبختانه به اعتماد مردم پاسخ مناسبي داده اند.
رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران تصريح كرد: خادمان صنعت بيمه وظيفه آرامش بخشي به جامعه را بر عهده دارند و اين رسالت خطير در هنگام وقوع خسارت هاي اينچنيني سنگين تر مي شود.
وي خاطرنشان كرد: برخي از خسارت ديدگان از پوشش هاي معتبر بيمه اي برخوردار Moneygram money order نيستند ولي صنعت بيمه تمامي تلاش خود را به كار مي گيرد تا خسارات آنان نيز ارزيابي شده و بخشي از آن جبران شود.
كريمي با قدرداني از عملكرد استانداري گلستان در امر صدور بيمه هاي همگاني برخي از شهرهاي استان ، گفت: بيمه در كشور ما به سمت همگاني شدن حركت مي كند و همه دستگاه ها بايد در تشويق و ترغيب مردم به خريد پوشش هاي بيمه اي بكوشند تا چتر امنيت و آرامش در جامعه گسترده تر شود.
گفتني است پس از حادثه سيل گلستان، رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران در راس هياتي از مديران عامل و فعالان صنعت بيمه از مناطق سيل زده بازديد كردند و بخشي از خسارات در جريان اين بازديد به حادثه ديدگان پرداخت شد.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی