بانک سامان با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران، از تاريخ 28 بهمن تا يکم اسفند، اوراق گواهی سپرده عرضه میکند.
به گزارش ادارۀ روابط عمومی بانک سامان، اين اوراق دوساله و با سود علیالحساب سالانه 20 درصد، روزشمار و معاف از مالیات و بهصورت با نام و بینام بنا به تقاضای مشتری صادر میشود.
بر اساس این گزارش، اوراق گواهی سپرده بانک سامان قابلیت بازخرید با نرخ 18 درصد در سال اول و 19.5درصد در سال دوم را دارد. سود این اوراق نیز بهصورت ماهانه پرداخت میشود.
گفتنی است، اين اوراق از تاریخ شنبه 28 بهمن ماه جاری بهمدت 4 روز در تمام شعب بانك سامان قابل خريداری است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بيشتر میتوانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند يا به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.
[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]
بانک سامان با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران، از تاريخ 28 بهمن تا يکم اسفند، اوراق گواهی سپرده عرضه میکند.
به گزارش ادارۀ روابط عمومی بانک سامان، اين اوراق دوساله و با سود علیالحساب سالانه 20 درصد، روزشمار و معاف از مالیات و بهصورت با نام و بینام بنا به تقاضای مشتری صادر میشود.
بر اساس این گزارش، اوراق گواهی سپرده بانک سامان قابلیت بازخرید با نرخ 18 درصد در سال اول و 19.5درصد در سال دوم را دارد. سود این اوراق نیز بهصورت ماهانه پرداخت میشود.
گفتنی است، اين اوراق از تاریخ شنبه 28 بهمن ماه جاری بهمدت 4 روز در تمام شعب بانك سامان قابل خريداری است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بيشتر میتوانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند يا به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.
[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]
با راه اندازی ارائه خدمات بیمه مسافرتی سامان از طريق بانک سامان شعبه فرودگاه امام (ره)، خدمات بیمه مسافرتی به مسافران عزیز ارائه ميشود.
به گزارش روابط عمومي و تبليغات بیمه سامان، طبق توافقات صورت گرفته با بانک سامان و درجهت رفاه حال مسافران عزیز از اين پس خدمات بیمه مسافرتی سامان در بانک سامان شعبه فرودگاه امام (ره) نیز ارائه میگردد.
بیمه سامان برای ایجاد آرامش در زندگی هموطنان عزیز همواره تلاش دارد تا کلیه مخاطرات متوجه افراد جامعه را شناسایی کرده و برای آن راه حلی بیندیشد. در این راستا بیمه مسافرتی سامان برای پوشش کامل خطرات و خساراتی که مسافران ایرانی را متأثر می کند طراحی شده و با شرایطی مطلوب ارائه می شود.
بیمه سامان در راستای اهداف سازمانی و خلاقیت و تمايز در ارائه خدمات بیمه ای به هموطنان گرامی و با بهره گیری از بهترین سرویسهای خدمات رسانی در محل، با راه اندازی باجه فروش بیمه مسافرتی در شعبه بانک سامان فرودگاه امام خمینی (ره) این امکان را برای آن دسته از مسافرانی که در هنگام سفر بیمه مسافرتی خود را تهيه ننموده اند فراهم آورده تا نسبت به خرید بیمه نامه مسافرتی خود اقدام نمایند.
شعبه بانک سامان فرودگاه امام (ره)، در طبقه همکف (پروازهای ورودی) قرار گرفته است و مسافران خروجی می توانند برای تهیه بیمه نامه مسافرتی خود از طبقه اول به طبقه همکف، شعبه بانک سامان، مراجعه کنند.
[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]
از این پس دفاتر پلیس + ۱۰ پیش از رویت بیمه نامه شخص ثالث از پذیرش درخواست المثنی کارت سوخت خودداری خواهند کرد,قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری از مترقی ترین قوانین موجود کشور است و اجرای صحیح آن دغدغههای آحاد مختلف جامعه را به شکل محسوسی کاهش می دهد.
به گزارش ریسک نیوز،حسن غفاری – مدیرکل ایمنی و پیشگیری از خسارت – ضمن اعلام این مطلب افزود: مطابق نص صریح قانون، بیمه مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری یک بیمه اجباری است و برای اجرای این قانون باید از تمامی سازوکارهای موجود استفاده کرد.
وی گفت: بنابر اعلام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، در راستای اجرای مفاد تبصره ۳ ماده ۱۹ قانون اصلاح شده بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری ، رویت و دریافت بیمه نامه شخص ثالث در زمان پذیرش درخواست المثنی کارت هوشمند سوخت الزامی است و از این پس دفاتر پلیس + ۱۰ این موضوع را با جدیت و حساسیت دنبال خواهند کرد.
مدیرکل ایمنی و پیشگیری از خسارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این نکته که خطرات بزرگ با رعایت اصول ایمنی و اقدامات پیشگیرانه به حداقل می رسد، افزود: بی تردید دارندگان وسایل نقلیه موتوری اطمینان دارند که اقداماتی از این دست در راستای حفظ امنیت و آرامش خاطر آنان است و به همین خاطر امیدواریم با مجریان این قانون همکاری لازم را به عمل آورند.
بنابراین گزارش، از این پس دفاتر پلیس + ۱۰ پیش از رویت بیمه نامه شخص ثالث از پذیرش درخواست المثنی کارت سوخت خودداری خواهند کرد.
[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]
به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در این دوره از مسابقات که طی روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه به میزبانی اداره کل و با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان نوشهر برگزار شد تیم های قایقرانی آقایان و بانوان بندر نوشهر به مقام قهرمانی دست یافتند.
همچنین در رشته قایقرانی آقایان، تیم های هیات قایقرانی شهرستان نوشهر و هیات قایقرانی شهرستان چالوس به ترتیب به مقام های دوم و سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.
در رشته قایقرانی بانوان نیز تیم های هیات قایقرانی چالوس و دانشگاه علوم دریایی نوشهر به ترتیب مقامهای دوم و سوم را از آن خود کردند.
محمد تقی انزان پور معاون اداری و مالی و رئیس کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، برگزاری این دوره از مسابقات را در راستای گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد.
در پایان با حضور معاونین اداری و مالی ودریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مسئولین ورزش شهرستان، به نفرات و تیم های برتر این دوره از مسابقات، حکم قهرمانی به همراه جوایز نقدی اهداء شد.
نوشهر آنلاین
[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]
به نقل از بیمه آنلاین هاشم برزگر صدیق، مدیر بیمههای عمر و اندوختهساز بیمه سامان، در این گفتوگو هم مهمترین دستاوردها و برنامههای بیمه سامان را در حوزه بیمههای عمر تشریح میکند و هم از ضعفهای رشتههای بیمه عمر و سرمایهگذاری در کشور میگوید:
به باور برزگر، همه برنامههای توسعهای در حوزه بیمههای عمر باید پیش از هر چیز بر اساس حفظ منافع دوجانبه طرفین (بیمهگذار و بیمهگر) در یک «رابطه بلندمدت» که شاخصه اصلی بیمهنامههای عمر است، تدوین شود. البته او تاکید دارد که شرکت بیمه سامان به این مساله توجه ویژه دارد؛ چنان که بیشترین سهم بیمهگذاران عمر این شرکت مربوط به سبد سرمایهگذاری پرریسک است.
سهم درصدی ِ حق بیمه تولیدی بیمههای عمر و سرمایهگذاری در کل پرتفوی شرکت بیمه سامان چقدر است؟ جایگاه و رتبه بیمههای عمر و سرمایهگذاری نسبت به دیگر رشتههای بیمهای از نظر حق بیمه تولیدی در بیمه سامان چیست؟
سهم درصدی رشته عمر و تشکیل سرمایه در 9 ماه منتهی به 31 آذرماه 91 از حق بیمه وصولی در شرکت بیمه سامان 22 درصد بوده و از نظر رتبه جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.
شما در حوزه مسئولیت خود چه اقداماتی بهمنظور گسترش بیمههای عمر و زندگی صورت دادهاید؟
برای پاسخ به این سوال لازم است موضوع از دو جنبه بررسی شود:
الف: فروش بیمهنامههای جدید: شرکت بیمه سامان با ارایه محصولاتی متناسب با نیاز روز جامعه موجب افزایش شتاب گسترش بیمههای زندگی در بازار بیمه گردیده و بالاتر بودن نرخ رشد بیمه سامان از متوسط رشد اعلام شده توسط مراجع ذیصلاح در حوزه بیمههای زندگی خود اثباتکننده این موضوع است. در ضمن برنامهریزیهای انجام گرفته از سوی این شرکت بهمنظور ایجاد کانالهای فروش جدید و توسعه کانالهای فروش موجود، همچنین توسعه محصولات، باعث خواهد شد در آیندهای نزدیک شاهد افزایش بیش از پیش نرخ رشد نفوذ بازار بیمههای عمر و تشکیل سرمایه سامان در بازار باشیم.
ب: نگهداری بیمهنامههای قدیمی: همانگونه که اطلاع دارید بیمههای عمر و تشکیل سرمایه بیمههای بلندمدتی هستند و در نتیجه، ایجاد و توسعه سازوکارهایی بهمنظور نگهداری بیمههای فروشرفته در زمره الزامات شرکتهای فعال در این حوزه قرار گرفته است. شرکت بیمه سامان نیز با ایجاد سازوکارهایی نظیر پیگیری و وصول اقساط، واحد ارتباط با مشتریان، مبتنی بر روشها و ابزارهای نوین در این خصوص گامهای موثری برداشته است.
آیا افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی تاثیری در روند حرکتی بیمه سامان در این حوزه داشته است؟
برای پاسخ به این سوال در ابتدا لازم است توضیحی درباره محصول عمر و تشکیل سرمایه سامان ارایه کنم. همانطور که اطلاع دارید در محصول عمر و تشکیل سرمایه سامان بیمهگذاران میتوانند به تناسب نیاز خود انتخاب کنند که وجوه حاصله از حق بیمههای آنها در یکی از سبدهای پرریسک، ریسک متوسط و کمریسک سرمایهگذاری شود و متناسب با نرخ بازده هر یک از صندوقها، مشارکت در منافع حاصله نیز به بیمهگذاران پرداخت میشود. بالاترین نرخ مربوط به مشارکت در منافع طی سالهای گذشته مربوط به سبد پرریسک بوده و در نتیجه افزایش نرخ تورم باعث شده تا بیمهگذاران تمایل زیادی برای انتخاب این سبد داشته باشند؛ به شکلی که در بیش از 70درصد بیمهنامههای صادره در سال 1391 بیمهگذاران سبد پرریسک را انتخاب کردهاند و دلیل آن نیز کاملا روشن است: پرداخت سودی متناسب با میزان تورم که باعث جلوگیری از کاهش ارزش دارایی بیمهگذاران میشود. لذا تنها تاثیری که مورد مطرح شده بر روی فروش بیمههای اندوختهساز سامان داشته، تغییر ترکیب سبدهای سرمایهگذاری است.
شرکت بیمه سامان چه تخفیفهای ویژه یا امتیازات تشویقی را برای ترغیب جامعه به سرمایهگذاری در حوزه بیمههای عمر در نظر گرفته است؟
من معتقد هستم برای ایجاد یک رابطه بلندمدت بین بیمهگذار و بیمهگر لازم است تعریفی از این ارتباط ارایه شود تا شرط لازم جهت تضمین بلندمدت بودن آنرا که همان برد – برد بودن است را داشته باشد. در حال حاضر شرکت بیمه سامان با برنامهریزیهای انجام شده سعی کرده است شرط لازم ذکرشده را در کلیه امور سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهد، از آن جمله میتوان به پوششهای بیمهای متناسب با نیازهای روز جامعه، ارایه گزارشات سالیانه به بیمهگذاران در راستای شفافسازی(که جزو حقوق مسلم بیمهگذاران است) و همچنین پرداخت مشارکت در منافع حاصل از سرمایهگذاریها و در نهایت افزایش کیفیت خدمات اشاره کرد. اینها همگی مواردی هستند که میتوانند در مجموع، ارزش ارایهشده به بیمهگذاران را ارتقا دهند و در میانمدت باعث توسعه بیمههای زندگی شوند.
به نظر شما مهمترین نقاط تمایز خدمات بیمه سامان در حوزه بیمههای عمر و سرمایهگذاری نسبت به دیگر شرکتهای بیمهای چیست؟
مسلما همه شرکتهای فعال در این حوزه خدمات خوب و مناسبی را به فراخور توانمندیهای خود به بیمهگذاران ارایه میکنند؛ اما در ابعادی مانند پوششهای ارایهشده، پرداخت مشارکت در منافع و شفاف بودن اطلاعات برای بیمهگذاران، شرکت بیمه سامان از شرکتهای پیشرو در بازار است.
در حوزه محاسبات ریسک و اکچوئری بیمههای عمر که با توجه به فقدان آمار دقیق و جداول مرتبط بومی از ضعفهای عمومی شرکتهای بیمهای کشورمحسوب میشود، بیمه سامان از چه توانمندیهای تخصصی بهره میبرد؟ برای تقویت بنیه علمی کارشناسان خود در این حوزه چه برنامهها و راهکارهایی دارید؟
در حوزه محاسبات ریسک شرکت بیمه سامان با استفاده از تجربیات مشاوران خود که تجربیات موفقی در این حوزه در سایر کشورها داشتهاند، اقدام به تهیه و توسعه بسترهای اطلاعاتی کرده و در راستای بومیسازی این دانش نیز تمهیداتی را اتخاذ کرده است.
بیشترین طیف متقاضیان بیمه عمر در شرکت بیمه سامان چه کسانی هستند (زنان خانهدار؟ دانشجویان؟ کارمندان دولت؟ بازاریان؟ استادان دانشگاه؟ مبتلایان به بیماریهای خاص… )
با توجه به جامع بودن محصول عمر و تشکیل سرمایه سامان، مشتریان بیمههای عمر و تشکیل سرمایه سامان طیف وسیعی را در بر میگیرند.
کدام گروه سنی و کدام یک از دو جنس (مردان یا زنان) در میان دارندگان بیمه عمر سامان مقام نخست را دارند؟
بیشترین بیمهشدگان بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان در رده سنی 25 الی 40 سال قرار دارند و از نظر جنسیت نیز مردان بیشترین دارندگان این محصول در شرکت بیمه سامان هستند.
به نظر شما اساسیترین آسیب موجود در حوزه بیمههای عمر و زندگی در کشور چیست و چگونه میتوان در جهت رفع آن و فراگیر کردن این نوع بیمهها کوشید؟
به نظر من آسیب اصلی در حوزه بیمههای عمر و تشکیل سرمایه، پایین بودن نرخ رشد آن در مقایسه با پتانسیلهای موجود جامعه است و میتوان با تمهیداتی از قبیل افزایش دانش عمومی جامعه نسبت به این نوع بیمهنامهها و همچنین افزایش اثربخشی و کارآیی شرکتهای بیمه از طریق اصلاح روشها و استفاده از دانش روز، همچنین اصلاح برخی از آییننامههای موجود در راستای افزایش توان سرمایهگذاری شرکتهای بیمه، موجب افزایش شتاب توسعه این نوع از بیمهها شد.
روند آموزش منابع انسانی (نمایندگیها و کارگزاریها) بیمه سامان در حرکت به سوی فراگیر شدن بیمههای عمر و زندگی چگونه است؟ چه آسیبهایی در این حوزه وجود دارد؟
نمایندگان و کارگزاران، از یک سو بهعنوان لایهای از صنعت بیمه که آغاز ارتباط بیشتر بیمهگذاران با صنعت بیمه از طریق آنها صورت میگیرد، و از سوی دیگر بهعنوان عضوی از گروه ذینفعان، دارای اهمیت بهسزایی نزد سیاستگذاران مجموعه سامان هستند. لذا آموزشهای در نظر گرفته شده برای آنها برابر با روشهای روز و با استفاده از افراد متبحر و باتجربه در این حوزه انجام میشود. اما دو آسیب جدی در این حوزه وجود دارد: اول اینکه نمایندگان و عاملان فروش صنعت بیمه میباید آموزشهای لازم و مداوم با توجه به رشد فعالیتشان دریافت کنند و همچنین اطلاعرسانی کامل به آنان از سیاستها و استراتژیهای شرکتهای بیمه در حوزه بازارهای هدف، برنامههای سازمان و رفتار حرفهای و غیره ارایه شود. مورد دوم نیز به نگرش شرکتهای بیمه به نمایندگان در حوزه بیمههای عمر و اندوختهساز مربوط است؛ بدین معنی که نمایندگان تنها باید دغدغه ارایه مشاوره صادقانه و فروش را داشته باشند و شرکتهای بیمه باید از طریق ایجاد و توسعه ابزارهایی، راسا نسبت به نگهداری بیمهنامهها و وصول حق بیمه اقدام کنند و از این طریق باعث افزایش نرخ دوام بیمهنامهها و در نتیجه، افزایش نرخ توسعه بیمههای زندگی در بازار شوند.
شرکتهای بیمه چگونه میتوانند اقشار کمدرآمد را به خرید بیمههای عمر و زندگی ترغیب کنند؟
روشهای مختلفی را میتوان برای این منظور متصور بود. اما سادهترین و کارآمدترین روش به نظر من از طریق آگاه کردن اقشار کمدرآمد، از زیانهایی است که در اثر فقدان سرپرست خانواده و یا آسیب دیدن وی برای خانواده ایجاد خواهد شد؛ چراکه راه حل این مسایل، بیمه است. این اطلاع رسانی میتواند از طریق نمایندگان در سطح خرد در هنگام معرفی محصول یا از طریق شرکتها و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سطح کلان انجام شود.
آیا بیمه سامان چشماندازی برای فروش الکترونیکی بیمهنامههای عمر و سرمایهگذاری متصور است؟ آیا در این حوزه گامی برداشتهاید یا برخواهید داشت؟
استفاده از تکنولوژیهای نوین بهمنظور توسعه و ارتقای فعالیتهای شرکت بیمه سامان از جایگاه ویژهای برخوردار است. برنامههای شرکت بیمه سامان برای بیمه الکترونیک، با محوریت بهرهگیری از فناوری اطلاعات در ارتقای سطح تعامل با طرفهای تجاری شرکت (B2B) است.
با توجه به شاخصها و ویژگیهای اقتصادی، چه تفاوتهایی در روند فروش بیمهنامههای عمر و سرمایهگذاری، بین ایران و دیگر کشورها وجود دارد؟ کدام عوامل بومی در اقتصاد کشور، گسترش بیمههای عمر را با مشکل مواجه میکند؟
اگر زمان معرفی بیمههای عمر و تشکیل سرمایه در کشور را در نظر بگیریم که پس از خصوصیسازی این صنعت اتفاق افتاده است، روند رشد نفوذ این بیمهنامهها در ایران نگرانکننده نیست. لیکن این صنعت همانند هر صنعت دیگری، برای تداوم رشد به سرمایهگذاری نیاز دارد و سرمایهگذاری در این صنعت، به معنی سرمایهگذاری روی نیروی انسانی است. بیشک هرچه شرکتهای بیمهای بهای بیشتری به توسعه نیروی انسانی در این صنعت بدهند، نتیجه بهتری در قالب رشد این صنعت و افزایش ضریب نفوذ آن در کشور دریافت خواهند کرد.
ضریب خسارت بیمههای عمر را در کشور چگونه ارزیابی میکنید؟ برخی از کارشناسان معتقدند بیمههای عمر در ایران بیشتر به سود بیمهگذار هستند تا بیمهگر. آیا بهراستی اینگونه است؟
با توجه به بلندمدت بودن این نوع از بیمهنامهها یکی از مقولات فوقالعاده مهم و حیاتی برای شرکتهای بیمه، مساله ارزیابی ریسک است؛ چون هرگونه سادهانگاری در این حوزه میتواند آثار زیانباری در بلندمدت یا حتی میانمدت بر عملکرد شرکتهای بیمه داشته باشد. با این مقدمه به پاسخ به سوال شما میپردازم. در حال حاضر ضریب خسارت بیمههای عمر در کشور بالا نیست؛ اما نرخ رشد آن بالاست و بهمنظور کنترل این نرخ لازم است به ارزیابی ریسک بهعنوان یک موضوع استراتژیک نگاه شود.
درباره قسمت دوم سئوال شما نیز به نظر من لازم است یک رابطه برد – برد بین بیمهگذار و بیمهگر برقرار شود تا متضمن یک رابطه طولانیمدت بین دو طرف باشد. برای حصول اطمینان از حفظ توانایی مالی در یک دوره بلندمدت، شرکت بیمه سامان، با کمک مشاوران اکچوئری خود، هرساله وضعیت مالی محصولات اندوختهساز (مانند بیمه عمر و تشکیل سرمایه) خود را کنترل میکند و در صورتی که این محصول یا نسبتهای مالی این شرکت نیاز به اصلاح داشته باشد، این امر بهصورت سالانه انجام میشود. به این روش، شرکت بیمه سامان تداوم خدماترسانی خود به بیمهگذارانش را در دورههای بلندمدت تضمین میکند تا زمانی که یک بیمهشده به سن بازنشستگی رسید یا نیاز به خدمات بیمه سامان داشت، این شرکت بتواند همچنان حامی و پشتیبان او باشد. شرکت بیمه سامان حمایت از خانوادههای ایرانی را وظیفه خود میداند.
[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]
برای نخستین بار در کشور، واحدهای سیار بانک سامان برای ارائۀ خدمات بانکی در محلهای موردنیاز مشتریان راهاندازی شد.
به گزارش ادارۀ روابطعمومی بانک سامان، واحدهای سیار بانک سامان از تاریخ 12 بهمنماه و همزمان با آغاز جشنهای سیوچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهاندازی شد.
این گزارش حاکی است، در واحدهای سیار بانک سامان، با استقرار متصدی بانکی ویژه، تمام خدمات بانکی ریالی همچون افتتاح حساب، خدمات وصول چک (کلرینگ)، صدور آنی کارت و غیره همانند یک واحد عادی بانک به مشتری ارایه میشود. این واحدها همچنین به دستگاههای خودپرداز بانکی نیز مجهز هستند.
بر اساس این گزارش، با راهاندازی این واحدهای سیار، دسترسی هموطنان به خدمات بانک سامان در خارج از شعب بانک، میسر میشود. در مرحله نخست راهاندازی، دو دستگاه از این واحدهای سیار به حرکت درمیآیند و بهتدریج بر شمار آنها افزوده خواهد شد.
[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]
مدیرعامل بیمه سامان اعلام کرد: سود 351 ریالی هر سهم این شرکت فرابورسی تا پایان سال مالی محقق خواهد شد.
براساس گزارش فارس،علی ضیائی با ارسال نامه ایی به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با توجه به عملکرد سه ماهه سوم سال جاری و پیش بینی تعدیل شده ، به نظر مدیران این شرکت سود خالص هر سهم پیش بینی شده اعلامی در دوم دی 91 با سرمایه 40 میلیارد تومانی برای سال جاری معادل 51 ریال با درآمد حاصل از فروش سرمایه گذاری ها و نیز تمدید حجم پرتفوی بیمه نامه های سه ماه چهارم محقق خواهد شد.
نماد بیمه سامان در آخرین روز کاری سال گذشته به عنوان شصت و سومین شرکت فرابورسی و سی و پنجمین شرکت بازار اول فرابورس درج شد و سپس با اعمال افزایش سرمایه ایی ، سرمایه اسمی آن به 40 میلیارد تومان رسید.
با گشایش نماد بیمه سامان در 24 تیر سال جاری قیمت هر سهم آن 183 تومان معامله شد اما در روزها و هفته های بعد، بهای هر این شرکت افت و امروز به 132 تومان رسید تا بازدهی سهام آن با حدود 13.5 درصد زیان همراه شود.
سال مالی شرکت بیمه سامان 29 اسفند است و بانک سامان با 10 درصد، بازرگانی هزار کرمان با 7 درصد ،توسعه سرمایه گذاری سامان با 6.9 ، یک شخص حقیقی و شرکت ایران وغرب با بیش از 5 و 4 درصد از جمله سهامداران اصلی آن هستند.
[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]
امور بازاریابی و برند شرکت بیمه سامان «نخستین فراخوان عکاسی بیمه سامان» را برگزار می کند.
شرکت بیمه سامان مسابقه عکاسی با موضوع اصلی “بیمه” برگزار می نماید. این مسابقه با هدف ارتقاء فرهنگ بیمه در کشورو در جهت بهره گیری از تواناییهای هنرمندان و عکاسان خلاق برگزار می گردد.
شرکت بیمه سامان بر این اعتقاد است که بستر شکوفایی ظرفیت ها و استعدادهای خلاق و توانمند ایرانی می بایست بصورتی عادلانه برای کلیه هموطنان فراهم باشد و با توجه به مسئولیتهای اجتماعی هر نهاد اقتصادی، وظیفه خود می داند که در این راه فرصتهای رشد و پیشرفت هر چه بیشتر استعدادهای امروزی کشور را مهیا نماید.
این بار در حوزه عکس و عکاسی، شرکت بیمه سامان این هدف را دنبال می کند که از استعداد و هنر ایرانی، که در دوران گذشته و معاصر مایه افتخار ایرانیان بوده است، برای توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بیمه در کشور کمک گیرد.
بدین منظور شرکت بیمه سامان از همه عکاسان، هنرمندان و دانشجویان خوشفکروخلاق ایرانی دعوت می نماید تا با شرکت در این مسابقه در آفرینش آثار عکاسیبر پایهی موضوع بیمه سهیم باشند.
علاقه مندان می توانند جهت شرکت در مسابقه به آدرس به این لینک مراجعه فرمايند.
[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]
استاندار مازندران از آخرین مصوبات هیئت وزیران در خصوص ایجاد شهر، بخش و شهرستانهای جدید در مازندران خبر داد.
سید علی اکبر طاهایی در این خصوص اظهار داشت: طی مصوبات جدید هیئت وزیران 5 بخش کلارآباد در شهرستان عباس آباد، رودپی شمالی و جنوبی در ساری، دشت سر در آمل و زیرآب در سوادکوه تاسیس می شود.
وی همچنین از تاسیس بیستمین شهرستان مازندران خبر داد و بیان داشت: بخش کیاکلا به شهرستان ارتقا می یابد و فرمانداری جدید التاسیس سیمرغ به عنوان بیستمین شهرستان مازندران ایجاد خواهد شد.
طاهایی ادامه داد: روستای کجور نیز به شهر تبدیل شد و تاسیس شهرداری در آن به تصویب رسید.
نماینده عالی دولت در استان، تصریح کرد: آیین رسمی تشکیل شهرداری جدیدالتاسیس کجور به زودی برگزار خواهد شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: شهر کله بست در حوزه شهرستان بابلسر نیز به نام هادی شهر تغییر نام یافت.
[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]