شرکت بیمه سامان در راستای تحقق سیاست‌ اصلی خود مبنی بر مشتری مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت، در یک پرونده بیمه های ۴ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، خسارت بیمه‌نامه عمر و تشکیل و سرمایه توسط بیمه سامان به ذی نفع بیمه گذار، که در حادثه ریزش کوه در منطقه دارآباد تهران متاسفانه  دچار سانحه شد و جان خود را از دست داده بود پرداخت شد.
این شرکت ضمن دلجویی از خانواده ایشان، سرمایه ۴۰۰ میلیون تومانی این بیمه نامه را به همسر ایشان و فرزندان آن مرحوم  پرداخت کرد.
لازم به اشاره است بیمه عمر ، قراردادی است که به موجب آن بیمه‌گر در مقابل دریافت حق‌بیمه از بیمه‌گذار متعهد می‌شود که در صورت فوت و یا حیات بیمه‌شده در زمان معینی مبلغی به عنوان سرمایه و یا مستمری به استفاده‌کننده (بیمه‌گذار یا شخص ثالث) تعیین شده از طرف او و یا وراث قانونی بپردازد.
خطر فوت در بیمه‌های عمر، به هر علت و شامل انواع بیماری‌ها و حوادث می‌باشد و فقط هزینه‌های جنگ و خودکشی از آن مستثنی شده و تنها تحت ضوابط خاصی تحت پوشش قرار می‌گیرند.
 بیمه سامان در ایفای مسئولیت اجتماعی و جلب رضایت و اعتماد سازی پرداخت خسارت به محض تکمیل مدارک را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.
عوامل فروش بیمه سامان آمادگی دارند تا به پرسش‌های هموطنان در مورد کاهش ریسک های خانواده خود در چرخه زندگی و خدمات جدید بیمه سامان، پاسخ دهند همچنین
هموطنان ارجمند می‌توانند جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر  و نیز دریافت مشاوره رایگان از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت نمایند.
 
چند روز است که تصویرنوشته‌ای با عنوان «با چه خودروهایی تصادف نکنیم» در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، این تصویر خسارت وارده به آینه و سپر و بعضی جزئیات برخی خودروهای نجومی را تا چند ده میلیون برآورد می‌کند. این نگرانی تا چه اندازه به جا است؟
تا همین چند ماه پیش، این نگرانی کاملا درستی بود، در تصادف با خودروهای نجومی، طرف مقصر باید همه خسارت را جبران می‌کرد، حتی اگر آن خسارت سرسام آور می‌بود. در بهار امسال قانون جدیدی راجع به خسارت‌های ناشی از تصادفات رانندگی تصویب شد و این وضعیت را تغییر داد. نام آن «قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه» است.
تبصره‌های ۳ و ۴ ماده ۸ این قانون از این قرار است: «تبصره۳ـ خسارت مالی ناشی از حوادث رانندگی صرفاً تا میزان خسارت متناظر وارده به گرانترین خودروی متعارف از طریق بیمه نامه شخص ثالث و یا مقصر حادثه قابل جبران خواهد بود.
تبصره۴ـ منظور از خودروی متعارف خودرویی است که قیمت آن کمتر از پنجاه درصد (۵۰%) سقف تعهدات بدنی که در ابتدای هر سال مشخص می شود، باشد».
این قانون چه می‌گوید؟ بگذارید با یک مثال توضیح دهم. در سال ۱۳۹۵ دیه مرد در ماه حرام (یعنی سقف تعهدات بدنی) حدود ۲۵۳ میلیون تومان است، پس در نتیجه در سال ۱۳۹۵ قانون هیچ خودروی تصادف‌کرده‌ای را گران‌تر از ۱۲۶ میلیون‌ تومان فرض نمی‌کند. مثلا شما با یک خودروی پورشه تصادف می‌کنید. قیمت این پورشه ۱ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان است. شما مقصر هستید و چیزی نزدیک به ۶۰ میلیون‌ تومان خسارت وارد کرده اید. بر اساس ماده ۸ قانون جدید، قیمت پورشه ۱۲۶ میلیون تومان فرض می‌شود (یک دهم قیمت واقعی آن) و خسارت نیز متناسب با آن کاهش می‌یابد، یعنی یک دهم میزانی که خسارت زده اید. نه شما و نه شرکت بیمه شما و نه هیچ کس دیگری ملزم نیست بیش از ۶ میلیون تومان از خسارت پورشه‌سوار را جبران کند.
به گزارش فارس، پس ۵۴ میلیون تومان باقی مانده از کجا باید جبران شود؟ از جیب صاحب خودرو! به نظر نگارنده این قانون کاملا عادلانه است. افرادی که مثل متعارف جامعه زندگی نمی‌کنند باید خسارت خطرهایی را که برای افراد متعارف ایجاد می‌کنند، شخصا تقبل کنند.
قانون ساده پوشش بیمه‌ای خسارت مالی به خودروهای گران‌‌قیمت در ایران این است: در تصادف با خودروهای نجومی بیشتر از یک بیستم قیمت آن خودرو خسارت نزنید.
لازم به ذکر است که این را هر خودروسواری می‌داند که بیمه‌ها تا سقف مشخصی از خسارات مالی شخص مقصر را پرداخت می‌کنند. بر اساس قانون این مبلغ کمتر از ۲.۵ درصد دیه مرد در ماه حرام نیست و هیچ شرکت بیمه‌ای نیز بیش از همین مبلغ را پوشش نمی‌دهد. یعنی در سال ۱۳۹۵ کمی بیشتر از ۶ میلیون تومان خسارات مالی فرد مقصر را بیمه می‌پردازد.
جشنواره کشوری بیمه عمر و تشکیل سرمایه شرکت بیمه سامان با عنوان ” یک عمر مطمئن“از هشتم  آبان‌ماه درسراسر کشور آغاز شده وتا هشتم بهمن ماه  ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان امیر مهدی ابراهیمیان مدیر بازاریابی این شرکت گفت: برای اولین باردرصنعت بیمه ایران، جشنواره “یک عمر مطمئن” با رویکرد علم بازاریابی و بر اساس نقشه بازار و فرآیند تصمیم گیری در خرید بیمه عمر، با محوریت و تمرکز بر فروشندگان بیمه عمر برگزار می‌گردد.
ابراهیمیان اضافه نمود درجشنواره “یک عمر مطمئن” ، جوائز بسیار ارزشمندی مانند سفرهای خارجی به اروپا و آسیا، و برای بیمه گذاران بیمه‌های عمر علاوه بر جوایز متنوع از جمله هزینه سفر نوروزی به کشورهای اروپایی و آسیایی، تسهیلات ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است.
وی ابراز امیدواری کرد، با توجه به استقبال بسیار خوب مردم از جشنواره‌های برگزار شده قبلی، در جشنواره کشوری “ یک عمر مطمئن”  استقبال بسیار گسترده تری از طرف فروشندگان بیمه عمر و هموطنان عزیز صورت گیرد.
مدیر بازاریابی شرکت بیمه سامان با اشاره به اینکه افزایش آگاهی مردم از خدمات بیمه‌ای و جلب رضایت بیشتر مشتریان از هدف‌های اصلی این جشنواره است، یادآور شد: نبود شناخت مشتریان از محصولاتی مانند بیمه عمر، ناشی از این است که معمولا توضیحات ارائه شده به مشتریان بر اساس ادبیات بیمه‌ای صورت می پذیرد، لیکن مشتری بدنبال راه حل برای نیاز و خواسته یا مشکلات خود به زبان ساده است؛ ما در این جشنواره سعی به توضیح منافع محصولات بیمه به زبان مشتری و به صورت گرافیکی نموده ایم که امیدواریم آغاز حرکت جدیدی در صنعت بیمه کشور باشد، همچنین با ارائه بسته های پیشبرد فروش به مانند مشاوره رایگان، کارت هدیه و شرکت در قرعه‌کشی، زمینه را برای توسعه فرهنگ بیمه فراهم آورده‌ایم.
ابراهیمان در ادامه گفت: در مدت جشنواره، عوامل فروش بیمه سامان آمادگی دارند تا به پرسش‌های هموطنان در مورد کاهش ریسک های خانواده خود در چرخه زندگی و خدمات جدید بیمه سامان، پاسخ دهند همچنین هموطنان ارجمند می‌توانند جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر  و نیز دریافت مشاوره رایگان از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت نمایند.

%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ac%d8%b4%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87-1

بیمه سامان در راستای گسترش پوششهای بیمه ای خانواده های ایرانی هم زمان با آغاز کمپین “یک عمر مطمئن با سامان” اقدام به ارائه ی پوشش تکمیل درمان به صورت انفرادی همراه با بیمه نامه ی عمر و تشکیل سرمایه سامان نموده است..

متقاضیان محترم میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت مشاوره رایگان ،هم اکنون با تکمیل فرم زیر به کارشانس تخصصی بیمه های زندگی سامان متصل شوند..

 

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت گفت:در نیمه نخست سال جاری بالغ بر ۲۷۰ منزل مسکونی طعمه شعله‌های آتش شد که طی بررسی‌ها و تحقیقات بعمل آمده توسط کارشناسان آمار سازمان آتش نشانی، تنها ۱۱ درصد از این خانه‌ها دارای بیمه آتش‌سوزی بوده‌اند.
وی با اشاره به این‌که یکی از اهداف سازمان آتش نشانی بحث فرهنگ سازی و آگاهی بخشی و در نهایت کاهش خسارات ناشی از حوادث و ضرر و زیان وارده به شهروندان بوده افزود: از آنجایی که بواسطه شغل و حرفه از نزدیک شاهد متضرر بودن شهروندان و از بین رفتن دارایی‌شان هستیم سعی خواهیم کرد تا از طریق ارسال آمار صحیح هر چند ناراحت کننده نسبت به انگیزش شهروندان و افزایش آمار بیمه‌شدگان تلاش کنیم.
مومنی به جبران خسارت آتش گرفتن منازل مسکونی همجوار توسط کانون حریق اشاره کرد و افزود: در بسیاری از آتش سوزی‌ها به غیر کانون آتش، خانه‌های همجوار نیز طعمه شعله‌های آتش خواهند شد که جبران خسارت آن بر عهده مالک محل اصلی آتش‌سوزی خواهد بود از این رو به شهروندان توصیه می‌شود در زمان تنظیم قرارداد بیمه خود با پرداخت مبلغی ناچیز جبران آتش گرفتن خانه‌های همجوار را نیز پوشش دهند.
وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال جاری بالغ بر ۲۷۰ منزل مسکونی طعمه شعله‌های آتش شد که طی بررسی‌ها و تحقیقات بعمل آمده توسط کارشناسان آمار سازمان آتش نشانی، تنها ۱۱ درصد از این خانه‌ها دارای بیمه آتش سوزی بوده‌اند.
مومنی با اشاره به این‌که فاجعه جبران خسارات ناشی از آتش‌سوزی بسیار جدی است، گفت: امید است شهروندان با جدی گرفتن امر بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، گامی موثر در جهت اطمینان خاطر خود برداشته تا همه روزه شاهد نگرانی‌های مراجعه‌کنندگان ناشی از حوادث آتش سوزی نباشیم.
مظفر مختاری رئیس شورای هیئات مذهبی استان فارس با بیان اینکه نزدیک هزار خیمه در شهر شیراز برپا شده است، گفت: در تمام هیئات مذهبی سطح استان که بیش از ۶۷ هزار هیئت هستند خیمه زده و آماده شده اند به پیشواز عزاداری سیدالشهداء بروند.
وی افزود: با توجه به اهمیت فضای امنیتی، ارتباطات مستقیمی با دستگاه های مربوطه داشتیم و بایدها و نبایدهای امنیتی را گفتیم.
مختاری با اشاره به اینکه بحث جانمایی با شهرداری ها، اداره های برق و دیگر ارگان های مرتبط صورت گرفته، اظهار داشت: صحبت های لازم در این راستا انجام شد و تفاهم نامه نیز صورت گرفته است.
رئیس هیئات مذهبی فارس با عنوان اینکه یک صدم قیمت مصرفی برق را باید خود هیئات بپردازند، خاطرنشان کرد: پیگیری های لازم با بیمه سامان صورت گرفته است که امسال خیمه های عزاداری بیمه شوند.
وی افزود: حرم های مطهر سید علاءالدین حسین (ع)، حضرت علی بن حمزه (ع)، حضرت امامزاده ابراهیم (ع)، سیدتاج الدین غریب (ع) و گلزار شهدای شیراز آماده پذیرایی از هیئت هایی است که به آن سمت حرکت می کنند.
رئیس هیئات مذهبی فارس با بیان اینکه هیئت ها از سه مسیر وارد حرم مطهر شاهچراغ(ع) و از یک مسیر خارج می شوند، اظهار داشت: پیگیری های لازم برای ورود هیئت ها از میدان شهید مفتح، گود عربان، میدان شهدا، چهارراه مشیر به سمت حرم مطهر انجام شد و خروجی نیز از سمت شاهزاده قاسم خواهد بود.

طوفانخسارت طوفان در مازندران ۱۷۰ میلیارد تومان بر آورد شد.

براثر تندباد شدید بامداد جمعه به ۶ هزار واحدمسکونی در روستاها و شهرهای مازندران خسارت صفر تا صد درصدی وارد شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: تاسیسات زیربنایی به ویژه بخش کشاورزی و دامداری در شهرهای قائم شهر، بابل و آمل بیشترین خسارت را دیده اند.

احمدی افزود:  ۲۱۰ خط اصلی برق در استان قطع شده بود که با تلاش نیروهای برق منطقه ای مجدد وصل شد اما برق چند روستا همچنان قطع است.

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی

در مراسم معرفی ویتنام در روز ۲۱ مردادماه که با حضور میهمانان و سفیران از کشورهای مختلف در محل سفارت کشور ویتنام برگزار شد،

بیمه سامان به‌عنوان حامی و با هدف معرفی خدمات بیمه مسافرتی سامان در این مراسم حضوریافت. به گزارش روابط عمومی‌ بیمه سامان، سارا یگانه‌پور سرپرست شعبه گردشگری در این مراسم ضمن اعلام معرفی خدمات بیمه مسافرتی سامان از سوابق و تجربه بیمه سامان در صدور بیش از یک میلیون فقره بیمه‌نامه مسافرتی خبرداد..

امیر صفری رئیس پژوهشکده بیمه در خصوص رشد ضریب نفوذ بیمه در ایران اظهار داشت: سال ۱۳۹۰  ضریب نفوذ بیمه‌های بازرگانی ۱٫۳۷ درصد بود. این رقم در سال‌های بعد از آن به ترتیب به ۱٫۸۵ و ۱٫۷۳ و سرانجام به ۱٫۹ درصد تا سال ۹۴ رسیده که این آمار موید آن است که این صنعت روند در حال توسعه‌ای را در پیش گرفته است.

وی افزود: به علاوه، این ضریب، ضریب نفوذ بخشی از بیمه‌های بازرگانی است که با لحاظ بیمه بازنشستگی و سایر بیمه های مرتبط، این ضریب عملاً بالای ۵ درصد برآورد می شود.

۳۰ شرکت بیمه در حوزه بیمه های بازرگانی فعالیت می کنند

صفری با بیان اینکه تا یکی دو دهه قبل، فقط ۴ شرکت دولتی در حوزه بیمه های بازرگانی فعالیت می کردند گفت: در حال حاضر، ۳۰ شرکت بیمه در حوزه بیمه‌های بازرگانی فعالیت می‌کنند. از مهم‌ترین اصلاحات ساختاری در دهه‌های اخیر، خصوصی سازی در صنعت بیمه و گسترش نقش بخش خصوصی در بیمه‌گری، حرکت به سمت نظارت مالی از طریق تصویب آیین نامه‌های مربوطه و حرکت به سمت آزادسازی بیشتر بازار بیمه را می‌توان نام برد که همگی بیانگر پویایی هرچه بیشتر صنعت بیمه هستند.

سرانه هزینه آرایش در فرانسه کمتر از ایران است

رئیس پژوهشکده بیمه با بیان اینکه محصول بیمه برای جامعه ما خیلی مغفول نیست و جامعه ما از آن آگاهی دارد گفت: مساله این است که بیمه خدمتی مدرن و رایج در جامعه ای مدرن است که برای آن ارزش و اهمیت قائل است اما در برخی از جوامع، بیمه به اندازه کافی اولویت اول را ندارد. به عنوان مثال، سرانه هزینه آرایش در فرانسه که یکی از مهم‌ترین تولید کنندگان محصولات آرایشی است کمتر از ایران است. به این دلیل که جامعه ما اینگونه انتخاب کرده است و یک نفر فرانسوی برای بیمه و انتقال ریسک های خود ارزشی بیش از آرایش خود قایل است.

آلمانی‌ها استطاعت خرید خودرو ندارند اما بیمه عمر دارند

صفری ادامه داد: بسیاری از ایرانی‌هایی که از رفاه مالی بالایی برخوردارند و مدرن‌ترین خودروهای سواری آلمانی را سوار می شوند و با بیمه نیز آشنایی کافی دارند، بیمه عمر ندارند اما خیلی از آلمانیهایی که حتی استطاعت خرید خودروهای سطح متوسط خود را ندارند، حداقل یک بیمه نامه عمر را دارند.

لباس بیش از بیمه عمر در ایران اولویت دارد

وی تصریح کرد: برخی از خانم های ایرانی از طبقه مالی متوسط و حتی پایین‌تر، لباس عروسی را فقط برای یکبار عروسی می خرند و حاضر نیستند علیرغم عدم استطاعت مالی کافی دوباره آنرا در عروسی بعدی استفاده کنند اما بیمه عمر اصلاً برای آنها اولویت ندارد.

صفری گفت: مردم عادی ما ضمن آگاهی کافی از بیمه، شبها برای صرف شام در صف رستورانها می‌ایستند اما به ندرت در مورد بیمه عمر با یگدیگر صحبت می کنند. این‌ها تفاوت در انتخاب و اولویت است. جامعه ما برای بیمه همین قدر اهمیت قائل است.

الزام آگاهی عمومی در خصوص بیمه

وی با بیان اینکه اقتصاد ایران یک اقتصاد با پایه بانکی است گفت: جامعه ما با آگاهی کافی از بانک و بیمه، پس انداز خود را نزد بانک می‌سپارد و اقبال کمتری به بیمه دارد. البته، مسئولیت صنعت بیمه و دست اندرکاران این صنعت در تغییر این الگو، تغییر رجحان مصرف کننده و ایجاد آگاهی بیشتر کم نیست و لازم است در این مسیر بیش از پیش تلاش شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چطور می‌توان اطلاعات و دانش بیمه‌ای مردم کشور را افزایش داد؟ افزود: در این باره دو موضوع حائز اهمیت است، اول این که چگونه می‌توان آگاهی و دانش مردم را در مورد بیمه افزایش داد و بیمه را در جامعه گسترش داد و نهادینه کرد و دیگر اینکه چگونه می‌توان مردمی را که به بیمه اعتماد کرده اند را حفظ کرد؟ در هر دو مورد صنعت بیمه شامل بیمه مرکزی سهم و مسئولیت بالایی دارد.

آموزش و آگاهی دادن از طریق تمام رسانه‌ها

صفری تصریح کرد: آموزش و آگاهی دادن از طریق تمام رسانه‌ها راه حل معلوم است. کتب درسی مدرسه و دانشگاه، خبرگزاریها، رادیو و تلویزیون و سایر رسانه ها، روزنامه ها، نشریات، اینترنت و شبکه های اجتماعی و تمام رسانه ها را می توان به کار گرفت. اینها ابزار انتقال دانش و آگاهی هستند. می توان به فراخور مخاطب محتویاتی تولید و عرضه کرد. شرکتهای بیمه نیز ابزار تبلیغاتی خود را دارند.

وی ادامه داد: یک راه، وارد کردن مباحث مدیریت ریسک به بطن زندگی افراد و نقش بیمه در این مباحث از ابتدایی ترین مراحل ورود شخص به اجتماع است. شاید بتوان مفاهیم ریسک و بیمه را درقالب بازی کودکان، طنز، شعر، داستان کوتاه، فیلم و انیمیشن، و… گنجانید. اینها نیاز به تلاش فراوان و صرف وقت دارد.

اخیرا کانال­های بیمه ای مفیدی در شبکه تلگرام مشاهده می‌شود

وی افزود: شاید بتوان از فضای مجازی که اغلب استفاده مفیدی برای ما ایرانی‌ها ندارد و در ایران گرایش زیادی به آن وجود دارد برای این منظور بهتر استفاده کرد. اخیرا کانال­‌های بیمه‌ای مفیدی در شبکه تلگرام مشاهده می شود که توسط بیمه مرکزی، برخی شرکت­‌های بیمه­ گر، نمایندگان، ارزیابان و کارگزاران بیمه و سایر دست اندرکاران صنعت بیمه راه اندازی شده است که ضمن تبادل اطلاعات تخصصی و مکانی برای تکمیل دانش فعالان صنعت بیمه، به تکمیل دانش سایر افراد خارج از صنعت بیمه و بیمه گذاران بالقوه و بالفعل کمک می کند.

رئیس پژوهشکده بیمه گفت: گنجاندن مباحثی از مدیریت ریسک­‌های مختلف از طرقی مانند متنوع‌سازی، توزیع ریسک، مشارکت جمعی در قالب داستان‌هایی جذاب به متون درسی مدارس، می‌تواند توجه شخص به مدیریت ریسک را از کودکی ایجاد کرده و در ادامه، به معرفی بیمه به عنوان راه نهایی انتقال ریسک های باقیمانده به شرکت­های بیمه­ گر بیان کند.

ایلنا

این روزها کمتر کسی هست که با بیمه عمر و سرمایه گذاری  آشنایی اولیه نداشته باشد ، اگر شما جزء افرادی هستید که قبلا این محصول را تهیه کرده اید یا بزودی قصد خرید آن را دارید حتما ادامه ی این نوشته را دنبال کنید…
چهار اشتباه بزرگ در خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری
۱-خرید بیمه عمر به روش پرداخت قسطی
متاسفانه نمایندگان بیمه و مشتریان بیمه عمر اطلاعی ندارند که خرید بیمه عمر به روش پرداخت قسطی به ضرر بیمه شدگان آنها تمام خواهد شد ، هرچه تعداد اقساط بیمه نامه شما بیشتر باشد شرکت بیمه، از اندوخته-پول – شما ، مبلغ بیشتری بابت حق تقسیط برداشت خواهد کرد و این به معنی آن است که ، شما در پایان به نسبت افرادی که با روش پرداخت سالانه اقدام به خرید بیمه عمر کرده اند ، مبلغ کمتری دریافت خواهید کرد.
۲-عدم آشنایی نماینده و پوشش های ضعیف
نحوه ی تنظیم قرارداد های بیمه ای نقش تعیین کننده ای در زمان دریافت خسارت دارد ، اگر نماینده شما ، یک حرفه ای و متخصص در زمینه بیمه عمر نباشد ، نمی تواند یک تنظیم ایده آل برای قرارداد شما انجام دهد. و همین موضوع کافیست که برای گرفتن خسارت ، به مشکلاتی برخورد کنید  یا در زمان دریافت خسارت مبلغ کمتری دریافت کنید .
در اهمیت همین موضوع بس ، که تنظیم قرارداد حرفه ای می تواند منجر به آن شود که شما با پرداخت مبلغ کمتر ، مبلغ بیشتری در دوران بازنشستگی به نسبت سایرین دریافت کنید.
۳-انتظار به ثمر رسیدن بیمه عمر در کوتاه مدت
بیمه عمر و تشکیل سرمایه یک قرارداد بلند مدت است ، در صورتیکه شما برای دوران بازنشستگی عجله دارید، بدانید و آگاه باشید که حداقل مدت زمان برای اینکه به سود کافی برسید ۱۵ سال زمان لازم است. مهم تر از همه این است که بیشرین سود دهی بیمه های عمر در فاصله ی سالهای ۲۰ الی ۳۰ ام قرارداد اتفاق خواهد افتاد..
۴-پرداخت حق بیمه ناچیز
یکی از مواردی که کارشناسان متخصص مرکز ما در ارتباط با مشتریان حتما به آن اشاره می کنند ، انتخاب و پرداخت حق بیمه در خور شان است که متاسفانه بخش اعظمی از مردم ،بیمه هایی با حداقل حق بیمه خریداری میکنند ، وقتی شما یک بیمه حداقلی تهیه می کنید آن محصول هم در زمان لازم حداقل ترین نیاز شما را برآورده خواهد ساخت، در حالیکه شما قطعا ۱۰۰ درصد نیازتان رفع نشده است .
در صورت تمایل می توانید با پر کردن فرم زیر با حرفه ای ترین و زبده ترین متخصص بیمه های عمر و سرمایه گذاری مشورت کنید :

 

  • لطفا در ورود شماره تماس دقت فرمایید ، که شماره وارد شده صحیح باشه چرا که تنها پل ارتباطی میان ما و شما شماره تماس وارد شده خواهد بود..