پرش لینک ها

چهار اشتباه بزرگ در خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری

این روزها کمتر کسی هست که با بیمه عمر و سرمایه گذاری  آشنایی اولیه نداشته باشد ، اگر شما جزء افرادی هستید که قبلا این محصول را تهیه کرده اید یا بزودی قصد خرید آن را دارید حتما ادامه ی این نوشته را دنبال کنید…
چهار اشتباه بزرگ در خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری
۱-خرید بیمه عمر به روش پرداخت قسطی
متاسفانه نمایندگان بیمه و مشتریان بیمه عمر اطلاعی ندارند که خرید بیمه عمر به روش پرداخت قسطی به ضرر بیمه شدگان آنها تمام خواهد شد ، هرچه تعداد اقساط بیمه نامه شما بیشتر باشد شرکت بیمه، از اندوخته-پول – شما ، مبلغ بیشتری بابت حق تقسیط برداشت خواهد کرد و این به معنی آن است که ، شما در پایان به نسبت افرادی که با روش پرداخت سالانه اقدام به خرید بیمه عمر کرده اند ، مبلغ کمتری دریافت خواهید کرد.
۲-عدم آشنایی نماینده و پوشش های ضعیف
نحوه ی تنظیم قرارداد های بیمه ای نقش تعیین کننده ای در زمان دریافت خسارت دارد ، اگر نماینده شما ، یک حرفه ای و متخصص در زمینه بیمه عمر نباشد ، نمی تواند یک تنظیم ایده آل برای قرارداد شما انجام دهد. و همین موضوع کافیست که برای گرفتن خسارت ، به مشکلاتی برخورد کنید  یا در زمان دریافت خسارت مبلغ کمتری دریافت کنید .
در اهمیت همین موضوع بس ، که تنظیم قرارداد حرفه ای می تواند منجر به آن شود که شما با پرداخت مبلغ کمتر ، مبلغ بیشتری در دوران بازنشستگی به نسبت سایرین دریافت کنید.
۳-انتظار به ثمر رسیدن بیمه عمر در کوتاه مدت
بیمه عمر و تشکیل سرمایه یک قرارداد بلند مدت است ، در صورتیکه شما برای دوران بازنشستگی عجله دارید، بدانید و آگاه باشید که حداقل مدت زمان برای اینکه به سود کافی برسید ۱۵ سال زمان لازم است. مهم تر از همه این است که بیشرین سود دهی بیمه های عمر در فاصله ی سالهای ۲۰ الی ۳۰ ام قرارداد اتفاق خواهد افتاد..
۴-پرداخت حق بیمه ناچیز
یکی از مواردی که کارشناسان متخصص مرکز ما در ارتباط با مشتریان حتما به آن اشاره می کنند ، انتخاب و پرداخت حق بیمه در خور شان است که متاسفانه بخش اعظمی از مردم ،بیمه هایی با حداقل حق بیمه خریداری میکنند ، وقتی شما یک بیمه حداقلی تهیه می کنید آن محصول هم در زمان لازم حداقل ترین نیاز شما را برآورده خواهد ساخت، در حالیکه شما قطعا ۱۰۰ درصد نیازتان رفع نشده است .
در صورت تمایل می توانید با پر کردن فرم زیر با حرفه ای ترین و زبده ترین متخصص بیمه های عمر و سرمایه گذاری مشورت کنید :

 

  • لطفا در ورود شماره تماس دقت فرمایید ، که شماره وارد شده صحیح باشه چرا که تنها پل ارتباطی میان ما و شما شماره تماس وارد شده خواهد بود..

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی