پرش لینک ها

سامان، بانک عامل صادرکنندگان ایتالیایی شد

در پایان نشست مشترک فعالان اقتصادی و بانکداران ایتالیایی و ایرانی که در بانک مرکزی برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان بانک سامان و شرکت ساچه ایتالیا (صندوق ضمانت صادرات ایتالیا) در تهران به امضا رسید.
به گزارش  روابط عمومی بانک سامان، ولی ضرابیه رئیس هیات‌مدیره بانک با اعلام این خبر گفت: هدف از این نشست که با حضور معاونان بانک مرکزی جهوری اسلامی ایران، معاون اقتصادی وزارت اقتصاد ایتالیا، رئیس هیات‌مدیره کانون بانک‌های ایتالیا و مدیران 11 بانک ایتالیایی و همچنین جمعی از مدیران ارشد نظام بانکی کشورمان برگزار شد، آشنایی و ارزیابی ظرفیت‌های همکاری اقتصادی و صادراتی دو کشور به‌منظور تسهیل روابط تجاری آتی بود.
رئیس هیات‌مدیره بانک سامان گفت: با امضای این تفاهم‌نامه، شرکت‌های ایتالیایی برای صادرات کالاهای خود به جمهوری اسلامی ایران خدمات بانکی مورد نیاز را از طریق بانک سامان دریافت خواهند کرد.
ضرابیه تصریح کرد: این تفاهم‌نامه، نقطه‌عطفی برای تسهیل و توسعه مراودات تجاری و گسترش روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اروپایی به‌ویژه ایتالیا خواهد بود. بنابراین گزارش بانک سامان در سال‌های اخیر یکی از برترین بانک‌های ایرانی در حوزه خدمات بین‌المللی و ارزی بوده و سهم زیادی از تامین مالی تجاری کشورمان را در حوزه صادرات و واردات برعهده داشته است.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی