پرش لینک ها

برنده خوش شانس قرعه کشی بزرگ بیمه سامان مشخص شد

قرعه کشی جشنواره فروش بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان با قرائتی آیاتی چند از قرآن کریم و با حضور مدیران ارشد شرکت بیمه سامان در روز چهارشنبه 16/11/1392 راس ساعت 10:00 صبح  برگزار و آقای حمید حدیقه جوانی از تبریز به عنوان برنده خوش شانس این جشنواره مشخص شد.
سروش مساواتی، مدیر بازاریابی و برند شرکت بیمه سامان با ارایه گزارشی شرایط جشنواره بیمه عمر و تشکیل سرمایه را تشریح کرد و یادآور شد: برنامه ریزی و اجرای جشنواره بیمه عمر سامان محصول یک کار تیمی بود که با هدف توسعه بیمه های زندگی در کشور از طریق ترغیب شبکه های فروش برای معرفی بهتر این محصول بیمه ای و همچنین آشنایی و شناخت بیمه گذاران از بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان و به مدت سه ماه، از اواسط مرداد ماه سال 92 آغاز شد و تا 15 آبان ماه سال جاری در سطح کل کشور برگزار گردید.

مساواتی محاسبه حق بیمه به صورت سالانه و شش ماهه و پرداخت بیش از 650 هزارتومان حق بیمه ظرف یک ماه از تاریخ صدور بیمه نامه را شرط اولیه شرکت در جشنواره عنوان کرد. مدیر بازاريابی و برند بیمه سامان با اشاره به اینکه درجشنواره فروش بیمه های عمر از شبکه فروش نیز قدردانی شد، افزود: شعب رشت، قزوین، ارومیه بیمه سامان از لحاظ تحقق هدف و شعب کرج، اصفهان و کرمان از لحاظ حق بیمه تولیدی، در کنار 29 نماینده و 3 کارگزار موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره شده اند.

در این خصوص مصاحبه کوتاهی با برنده خوش شانس یک دستگاه اتومبیل مزدا 3 انجام شد:

حمید حدیقه جوانی کارشناس برق شاغل در وزارت نیرو برنده خوش شانس قرعه کشی جشنواره بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان درگفت و گو با روابط عمومی بیمه سامان گفت: طی دو سال گذشته این دومین بیمه نامه عمری است که از بیمه سامان خريداری نموده ام. جوانی افزود : سرمایه زندگی من و همسرم تنها دختری است که داریم و دو سال پیش بیمه عمر و تشکيل سرمايه سامان را خریدم که ذی نفع آن دخترم است ؛ البته برای خرید آن بیمه های عمر شرکت های مختلف ديگر را نیز مطالعه کرده و با یکدیگر مقایسه کرده بودم . آبان ماه برای تمدید بیمه شخص ثالث ماشینم به نماینده بیمه سامان مراجعه نموده و طرح جدید بیمه عمر را توضیح داده و دیگر برای خرید تردید نکرده و ذی نفعان این بیمه نامه را این بار به صورت 50 – 50 درصد همسر و دخترم تعیین کردم.

این بیمه گذار یادآور شد : پیش از این هرگاه در فامیل و دوستان صحبت از بیمه می شد آنها را تشویق به خرید بیمه عمر می کردم و اعتقاد دارم به کار این دنیا اعتمادی نیست و باید برای رفاه خانواده در زمانی بالای سرآنها نباشی فکری کرد. وی با یادآوری اینکه مخالفان هم دلایلی برای خود داشتند و حتی می گفتند “به جای خرید بیمه ماهی دو تا سکه می خرم”، ادامه داد: اما نماینده بیمه توضیحات خوب و قانع کننده ای داشت و توانست يکی از اقوامم را قانع کند تا برای دو دختر کوچکش بیمه عمر و تشکیل سرمایه خریداری کند. جوانی درخصوص خودرو مزدا 3 که به عنوان جایزه از بیمه سامان دریافت کرده، گفت: به همراه خانواده ام تصمیم گرفتیم از این خودرو استفاده کنیم.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی