پرش لینک ها

دبيرستان اهدایی بانک سامان در شهر ورزقان افتتاح شد

دبيرستان اهدایی بانک سامان به زلزله‌زدگان شهر ورزقان با نام مقدس حضرت زينب کبری (س) روز شنبه 11 آبان ماه در مراسمی با حضور مدیران بانک سامان و مقامات ارشد استان آذربایجان شرقی و شهر ورزقان گشایش یافت.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، در این مراسم که با حضور دکتر مجتهد رئیس هیات‌مدیره و شکوهی معاون پشتیبانی بانک سامان، اشرف‌نیا معاون عمرانی استان‌دار آذربایجان‌شرقی، فرمان‌دار شهرستان ورزقان و جمعی از مدیران آموزش و پرورش و سایر مسئولان شهر ورزقان برگزار شد، رئیس هیات‌مدیره بانک سامان در سخنانی با بیان اینکه بودجه ساخت مدرسه و درمانگاه ورزقان، از محل کمک‌های نقدی کارکنان بانک و اختصاص بودجه هدایای نوروزی سال 92 بانک سامان تامین شده است، اظهار داشت: با وجودی که سردسیر بودن منطقه مانع جدی در کار ساخت این مراکز بوده است، تمام تلاشمان را کردیم تا مدرسه تا در سال تحصیلی جدید مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 

 

مجتهد گفت: بانک سامان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، با محور قراردادن حوزه آموزش و کودکان تلاش دارد زمینه ارتقاء نسل آینده کشورمان را فراهم کند که ساخت این دبیرستان نیز در این راستا صورت گرفته است.

اشرف‌نیا معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تصمیم داشتم با حضور در این مراسم از بانک سامان بابت شجاعتش در تخصیص بودجه هدایای نوروزی و تبلیغات خود به امر مدرسه‌سازی قدردانی کنم. اما زمانی که شور و شادی فرزندان ورزقان در این مدرسه مشاهده کردم، فهمیدم که شما پاداش کار خیر خود را گرفته‌اید.

همچنین فروغی فرماندار ورزقان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تکمیل مدرسه و درمانگاه بانک سامان در ورزقان گفت: زلزله مهیب سال گذشته، فرصتی برای پیشرفت منطقه فراهم کرد تا در سایه تلاش خیرانی همچون بانک سامان، آبادانی و توسعه بیشتر را در این خطه شاهد باشیم.

فرماندار ورزقان تاکید کرد: به نمایندگی از مردم شهر ورزقان و دانش آموزانی که قرار است از مدرسه استفاده کنند، به همه کارکنان و مدیران بانک سامان دست‌مریزاد می‌گویم و امیدوارم طبق برنامه اعلام شده، بزودی شاهد افتتاح درمانگاه بانک سامان نیز باشیم.

گفتنی است، اين پروژه بزرگ آموزشي توسط بانك سامان در دو طبقه، در زميني به مساحت كل ۲۷۰۰ مترمربع و با زيربناي كل ۱۴۰۰ مترمربع با تمام امكانات آموزشي، پرورشي، نمازخانه، كتابخانه و آزمايشگاه مجهز و سيستم گرمايشي متمركز در محل مدرسه تخریب‌شده پیشین احداث شده است.

 

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی