پرش لینک ها

پیشنهاد تاسیس خانه تنکابن داده شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید داوود شاهچراغی با اشاره به ظرفیت‌های وافر شهرستان تنکابن، پیشنهاد تاسیس خانه تنکابن را داد.

به گزارش خبرنگار تنکا نیوز از مراسم تجلیل وزیر اسبق اقتصاد و امور دارایی، امام جمعه این شهرستان پیشرفت والای تنکابن را هدف از این پیشنهاد دانست و گفت: تاسیس و تشکیل یک سازمان مردم نهاد در تنکابن، از لازمه‌های پیشرفت و همدلی می‌باشد.

وی در ادامه افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌ها و نیروهای توانمندی بوده که در مرکز و اقصی نقاط کشور مستقر هستند.

حجت الاسلام شاهچراغی نام این سازمان را “خانه تنکابن” پیشنهاد داد و یادآور شد: در این نهاد می‌توان از تمامی ظرفیت‌های موجود در تمامی بخش‌ها بهره گرفت و با تهیه یک بانک اطلاعاتی جامع، نیروهای مختلف را شناسایی و در موارد نیاز، مورد استفاده و همکاری قرار داد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان تنکابن، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در زمینه‌هایی همانند علم و دانش، سیاست، پزشکی، فرهنگی، ورزشی و … اذعان داشت: این نهاد می‌تواند به عنوان یک مشاور عالم قرار گرفته و از تجربیات و مطالعات آن در جهت پیشبرد اهداف عمومی منطقه بهره جست.

وی در ادامه به آسیب شناسی این پیشنهاد پرداخت و خاطر نشان کرد: این نهاد نبایست در جایگاه رقیب مسئولین اجرایی قرار گرفته و اقدام به تک‌روی و گروه بازی نماید.

سید داوود شاهچراغی یادآور شد: طبیعتاً هر فرد با هر خط فکر و فعالیت سیاسی، در چهار چوب نظام مقدس جمهوری اسلامی، قادر به جذب در این نهاد بود‌ه و می تواند به ارائه آراء و نظرات بپردازد.

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی