پرش لینک ها

درباره هویت جدید بصری بانک سامان

 

بازنگری هویت برند سامان

بانک سامان در اریبهشت‌ماه سال 1391 با هدف ایجاد یکپارچگی در اجرای برنامه استراتژیک جدید، در درون و برون سازمان تصمیم گرفت تصویر ذهنی مشخصی از برند سامان برای مخاطبانش ارائه دهد. نوزايي هويت برند سامان که ريشه در تغييرات ساختاری و استراتژيک رويکرد جديد بانک سامان دارد به‌طور مشخص در لوگو، شعار و چيدمان و نمای بیرونی شعبه‌ نمود بصری يافته است.

ما از شعار “بانک سامان، بانک هوشمند” به شعار جديد ” با شما هستيم” رسيديم و اين بينش را ماحصل سال‌ها وفاداری مشتريان خود می‌دانيم.

چيدمان شعبه‌های ما در راستای آسان‌سازی فرايندهای خدمات‌رسانی و تحقق ارزش‌های سه‌گانۀ بانک یعنی؛ راحتی، سرعت و اعتماد دستخوش تغييرات چشمگيری شد. اين فضای جديد به‌ نوبۀ خود پذيرش و باور تحولات ساختاری و اجرايي را برای همکاران و مشتريان خوشايندتر خواهد ساخت.

ازآنجاکه لوگو به‌عنوان بخشی مهم از زبان بصری يک برند در ایجاد ارتباط با مخاطبان و پايايي آن نقشی مهم دارد، لوگوی سامان دگرگونه شد.

لوگو جدید با الهام از طرح شمسۀ دوازده‌پر لوگو قدیمی شکل گرفته است. ازآنجاکه در بازنگری هویت برند سامان، هماهنگی هویت بصری با هویت بازتعریف‌شدۀ برند مطرح بود، شمسۀ کلاسیک لوگو قدیمی نیز دچار تحول و دگرگونی شد. این لوگو با انعطافی بیشتر و ترکیبی از طیف آبی و سفید، ضمن انتقال حس ثبات، اطمینان و شفافیت به مخاطب بستر پذیرش و استقبال از رویکرد استراتژیک جدید ما را فراهم می‌کند. این رویکرد جدید با شکستن قالب‌های شکل‌گرفته در طراحی هندسی شمسه بانک سامان، در پی القای مفهوم« تلفیق کسب‌و‌کار با لذت» است.

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی