پرش لینک ها

ششمین جشنواره ملی سبزینه در نوشهر

 

علی امانی در گفتگو با نوشهر آنلاین گفت: جشنواره سبزینه پنج سال پیاپی با مشارکت مردم و شکوه خاصی برگزار شد و امسال نیز ششمین سال آن برگزار می شود.

وی افزود : امسال جشنواره ملی سبزینه در تاریخ سوم فروردین ۹۲ با حضور هنرمندان برجسته کشوری در سالن جهان پهلوان حسن رنگرز و با حضور خیل انبوه مردم نوشهر و مسافران و گردشگران از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد : در این جشنواره هدایای نفیسی به خوش حسابان صنفی و نوسازی هم اهدا می شود.

شهردار نوشهر بیان کرد: همچنین در ششمین جشنواره ملی سبزینه نوشهر جوایز بسیار نفیسی نیز به شرکت کنندگانی که اثر سبزینه آنها بالاترین امتیاز را بیاورد اهدا خواهد.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال در جشنواره سبزینه بیش از ۲۰۰ اثر برای حضور نام نویسی کنند که نشان از اقبال عمومی از این جشنواره ملی در نوشهر است.

امانی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت : بازشناخت ، احیای رسوم و سنن اصیل ایرانی ، معرفی ایده های نو و جدیدترین دستاوردهای هنری در زمینه رسوم اصیل ایرانی ، ایجاد نشاط و سرور همگانی و همچنین آشتی با طبیعت است.

وی خاطرنشان کرد : شهرستان نوشهر دارای استعدادهای بسیار بالایی در گردشگری و توریسم دارد که باید بیش از پیش آنها را شناسایی و در بکارگیری آنها در راستای جذب توریست تلاش کرد.

شایان ذکر است است که جشنواره سبزینه نوشهر سال گذشته به ثبت ملی رسیده است.

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی