پرش لینک ها

راه اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر

 

سیدمحمود موسوی میزان اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این بخش را حدود ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون شش مورد جراحی مغز و اعصاب توسط پزشک جدید در این بیمارستان انجام شده است.

وی شمار بیماران اعزام شده دارای ناراحتی مغز و اعصاب در سال گذشته از این بیمارستان به دیگر شهرستان ها را حدود ۹۰ مورد برشمرد و افزود: طبق بررسی های صورت گرفته حدود ۹۶ درصد از این بیماران را قشر جوان موتورسوار تشکیل می دادند که تعدادی از آنان بر اثرخونریزی شدید مغزی ناشی از سوانح رانندگی جانشان را در مسیر اعزام به شهرستان های دیگر از دست می دادند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر گفت: با راه اندازی بخش مغز و اعصاب، ازاین پس بیماران به خارج از شهرستان اعزام نخواهند شد.

موسوی از پیگیری پیوسته مسوولان نهادهای ذیربط بویژه مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر برای راه اندازی بخش مغز و اعصاب در بیمارستان شهید بهشتی قدردانی کرد.

بیمارستان شهید بهشتی نوشهر با ۸۹ تختخواب دارای بخش های ارتوپدی ، اورولوژی ، چشم پزشکی ، جراحی عمومی ، جراحی زنان ، سی تی اسکن، اطفال، پارا کلینیکی، آزمایشگاه ، رادیولوژی و درمانگاه است که به صورت شبانه روزی به بیماران خدمات ارایه می دهد./ایرنا

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی