پرش لینک ها

بیمه مسافرتی سامان همگام با صنعت گردشگری

همزمان با برگزاری ششمين نمايشگاه خدمات وتجهيزات صنعت گردشگری و هتلداری ايران در محل دائمي نمايشگاه بین المللی تهران ، بیمه سامان به عنوان تنها شرکت بیمه حاضر در نمايشگاه به معرفی خدمات بیمه ای در صنعت گردشگری می پردازد.

گردشگری از دیرباز به عنوان یکی از  فعالیت های لذت بخش و مفرح در زندگی مردم مطرح بوده و همگام با پیشرفت علم و فناوری به عنوان یک صنعت درجوامع امروزی مطرح می گردد.این پیشرفت از سوی دیگر باعث گردیده است تا سفر های امروزی در کنار جذابیت ها و امکاناتی که برای گردشگران ایجاد می کنند، در بسیاری از مواقع با رخداد های غیر معمول و پیش بینی نشده ای مواجه گردند.

فاطمه يگانه پور سرپرست شعبه تهران شرکت بیمه سامان با بیان اين مطلب افزود : در چنین شرایطی نقش بیمه در کنار صنعت گردشگری و لزوم تعامل و همفکری متقابل در جهت ارایه خدمات بهینه و افزایش ابعاد مثبت سفر بیش از پیش نمود پیدا می کند. در راستای ارایه خدمات نوین و تامین امنیت و آرامش خاطر گردشگران، شرکت بیمه سامان اقدام به طراحی و ارایه بیمه نامه های مسافرتی سامان مطابق با نیاز صنعت گردشگری و مسافران نموده است.

وی با اشاره به وقوع برخی چالش ها در طی سفر اظهار کرد :اولین وظیفه ما نه به عنوان یک شرکت در خصوص خدمات بیمه ای ، این است که در کلیه نقاط جهان و به هنگام بروز هر گونه رخداد برای سایر هموطنان خود، مساعدت لازم را جهت آنان ارائه نمائیم.

يگانه پور افزود: امروزه صدور بیمه نامه مسافرتی به همراه بسته های گردشگری که از جانب تور گردانان ارائه می شود، امری بسیار معمول و رایج است. حال اینکه چگونگی ارائه خدمات و همچنین تنوع خدمات ارائه شده در مقصد، بسیار حائز اهمیت می باشد. ارائه پوشش های کاربردی و مورد استفاده گردشگران در خارج از کشور و بهره مندی بیمه شدگان به هنگام نیاز و در کوتاه ترین زمان، از جمله مزایای بیمه نامه مسافرتی بیمه سامان در مقایسه با سایر ارائه دهندگان خدمات بیمه مسافرتی است. شرکت بیمه سامان در راستای اهداف سازمانی و خلاقیت و تمايز در ارائه خدمات بیمه ای به مشتريان می کوشند تا با طراحی و ارائه پوشش های بیمه ای جدید، به نیازهای متنوع اقشار جامعه پاسخ دهد.

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی