پرش لینک ها

بانک سامان به مشتریان برتر و خاص خود خدمات تشریفات فرودگاهی می‌دهد

 

مشتریان برتر و خاص بانک سامان از خدمات تشریفات فرودگاهی با شرایط ویژه بهره­مند می­‌شوند.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، مشتریان برتر و خاص بانک سامان می‌توانند از خدمات تشریفات فرودگاه امام خمینی (ره) شامل انتقال از مبدأ به فرودگاه و بالعکس، انجام تشریفات گذرنامه، تحویل بار، امور گمرکی، دریافت کارت پرواز، پذیرایی در سالن تشریفات مجلل CIP و انتقال تا پای هواپیما با خودروهای اختصاصی استفاده کنند.

براساس این گزارش، سالن تشریفات CIP فرودگاه امام خمینی (ره) امکانات دیگری نظیر اتاق VIP، اتاق جلسات، سوئیت­های مجهز و امکان خرید از غرفه­های متنوع را نیز به مراجعان خود ارائه می­دهد.

این گزارش می‌افزاید، به‌منظور تسهیل در برخورداری از خدمات بانکی، بانک سامان با گشایش باجه‌ای شبانه‌روزی در جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) این فرودگاه، انواع خدمات همچون افتتاح سپرده، واریز و برداشت، ارسال دستور پرداخت از طریق سامانه‌های ساتنا و پایا و رزرو خدمات تشریفات فرودگاهی و غیره را ارائه می‌کند.

مشتریان برتر و خاص بانک سامان جهت اطلاع از جزییات بیشتر این خدمت و سایر خدمات ویژه مشتریان می‌توانند به بانکدار ویژه مستقر در شعب بانک مراجعه و یا با مرکز سامان‌ ارتباط با شماره تلفن 6422-021 تماس بگیرند.

[box] با بیمه زندگی سامان آشنا شده اید؟؟ شما هم روزی بیمه زندگی خواهید داشت.[/box]

یک دیدگاه بگذارید

×

پشتیبانی سایت

× پشتیبانی